Výzva k pohybu zabodovala. VšZP sa prebojovala do užšieho výberu v súťaži efektivity reklamy Effie Awards Slovakia
Jarná edukatívno-osvetová kampaň VšZP Pohyb je zdravý sa zaradila medzi najefektívnejšie práce v slovenskej reklame za uplynulý rok. VšZP sa totiž s kampaňou z dielne agentúry MullenLowe GGK prebojovala do užšieho výberu poroty v súťaži efektivity reklamy Effie Awards Slovakia 2022.
O prestížnu cenu Effie za najefektívnejšiu reklamu zabojovalo v tomto roku celkom 31 prác. VšZP sa podarilo prebojovať medzi finalistov do užšieho kola, v ktorom porota vyberala z 19 prác od 14 agentúr. Všeobecná zdravotná poisťovňa v súťaži presvedčila prácou agentúry MullenLowe GGK „Pohyb je zdravý“, ktorá sa snažila verejnosť inšpirovať k pohybu a k zdravému životnému štýlu.
„Mimoriadne nás teší, že naša kampaň zameraná na prevenciu a pohyb zaujala aj odbornú verejnosť a vybrala ju medzi finalistov. Tento krok nám potvrdzuje dobre nastavenú marketingovú stratégiu, ktorej kontinuita vedie čoraz viac ku vizibilite, ale najmä kredibilite značky. VšZP je vnímaná ako stabilný a silný partner svojich poistencov. Dokazuje to najmä historický prírastok nových poistencov,“ povedala riaditeľka odboru marketingu a komunikácie VšZP Dominika Šulková.
O najefektívnejších reklamách uplynulého roku rozhodovalo 43 odborníkov z prostredia zadávateľov reklamy, reklamných agentúr, mediálnych agentúr a špecialistov na marketingovú komunikáciu. Kampane súťažili v produktových (FMCG, Finančné služby, Telekomunikačné služby, Dobročinný marketing, Ostatné) alebo špeciálnych kategóriách (Dávid a Goliáš, Small Budgets, Media Inovations/Events, Digital). Súťaž efektivity reklamy vyhlasuje Klub reklamných agentúr Slovenska.
Najdôveryhodnejšia značka za rok 2022 a Smart poisťovňa 2022
Získanie nominácie na Effie Awards 2022 je len jedným z viacerých aktuálnych úspechov Všeobecnej zdravotnej poisťovne na poli marketingu a komunikácie. Značka VšZP tiež získala aj ocenenie Najdôveryhodnejšia značka za rok 2022, a to v rámci najväčšieho spotrebiteľského prieskumu na Slovensku v kategórii zdravotných poisťovní. Obhájila tak svoje minuloročné víťazstvo.
Všeobecná zdravotná poisťovňa tento rok potvrdila aj svoju povesť modernej a digitálnej spoločnosti. Neustále zlepšovanie mobilnej aplikácie pre poistencov prinieslo VšZP prestížne ocenenie v ankete SmartPoisťovňa 2022, kde získala Cenu sympatie. Najväčšia zdravotná poisťovňa sa tak stala podľa verejnosti najatraktívnejšou zdravotnou poisťovňou na trhu z pohľadu smart a online funkcionalít.
Najnovšie správy
-
Zubný kaz trápi častejšie ženy. Z Peňaženky zdravia je možné čerpať až 120 eur aj na výkony u stomatológa.
21.09.2023
Nedostatočná ústna hygiena, zlé stravovacie návyky, ale aj fajčenie či pitie alkoholu sa podpisujú pod vznik zubného kazu. Predchádzať sa mu dá dodržiavaním správnych hygienických návykov a pravidelnými preventívnymi prehliadkami u zubára.
VšZP zaznamenala až dvojnásobný nárast preventívnych prehliadok. Prispela k tomu kampaň, aj benefity.
18.09.2023
Výhovoriek, prečo neísť na preventívnu prehliadku existuje veľa. Stále však platí, že chorobe je lepšie predchádzať, ako ju liečiť. Spoločnosti to úspešne pripomenula aj jarná osvetová kampaň VšZP – Preventívka bez výhovoriek. Výsledkom snahy poisťovne je nárast počtu návštev preventívnych prehliadok v priemere o takmer 7 000 každý mesiac oproti rovnakému obdobiu pred vypuknutím pandémie.