Logo - Všeobecná zdravotná poisťovňa Štvorcové logo - Všeobecná zdravotná poisťovňa

Prepoistiť sa

S nami budete mať zdravie vždy po ruke. Vyplňte prihlášku a všetko ostatné nechajte na nás.

Chcem sa prepoistiť

Odber noviniek

Novinky z oblasti zdravotného poistenia, informácie o zmenách zákonov, výhodách a zľavách pre poistencov, vyplňte, prosím, registračný formulár.

Výzva k pohybu zabodovala. VšZP sa prebojovala do užšieho výberu v súťaži efektivity reklamy Effie Awards Slovakia

12.12.2022

Jarná edukatívno-osvetová kampaň VšZP Pohyb je zdravý sa zaradila medzi najefektívnejšie práce v slovenskej reklame za uplynulý rok. VšZP sa totiž s kampaňou z dielne agentúry MullenLowe GGK prebojovala do užšieho výberu poroty v súťaži efektivity reklamy Effie Awards Slovakia 2022. 

O prestížnu cenu Effie za najefektívnejšiu reklamu zabojovalo v tomto roku celkom 31 prác. VšZP sa podarilo prebojovať medzi finalistov do užšieho kola, v ktorom porota vyberala z 19 prác od 14 agentúr. Všeobecná zdravotná poisťovňa v súťaži presvedčila prácou agentúry MullenLowe GGK „Pohyb je zdravý“, ktorá sa snažila verejnosť inšpirovať k pohybu a k zdravému životnému štýlu.  

Mimoriadne nás teší, že naša kampaň zameraná na prevenciu a pohyb zaujala aj odbornú verejnosť a vybrala ju medzi finalistov. Tento krok nám potvrdzuje dobre nastavenú marketingovú stratégiu, ktorej kontinuita vedie čoraz viac ku vizibilite, ale najmä kredibilite značky. VšZP je vnímaná ako stabilný a silný partner svojich poistencov. Dokazuje to najmä historický prírastok nových poistencov,“ povedala riaditeľka odboru marketingu a komunikácie VšZP Dominika Šulková.

O najefektívnejších reklamách uplynulého roku rozhodovalo 43 odborníkov z prostredia zadávateľov reklamy, reklamných agentúr, mediálnych agentúr a špecialistov na marketingovú komunikáciu. Kampane súťažili v produktových (FMCG, Finančné služby, Telekomunikačné služby, Dobročinný marketing, Ostatné) alebo špeciálnych  kategóriách (Dávid a Goliáš, Small Budgets, Media Inovations/Events, Digital). Súťaž efektivity reklamy vyhlasuje Klub reklamných agentúr Slovenska.

Najdôveryhodnejšia značka za rok 2022 a Smart poisťovňa 2022

Získanie nominácie na Effie Awards 2022 je len jedným z viacerých aktuálnych úspechov Všeobecnej zdravotnej poisťovne na poli marketingu a komunikácie. Značka VšZP tiež získala aj ocenenie Najdôveryhodnejšia značka za rok 2022, a to v rámci najväčšieho spotrebiteľského prieskumu na Slovensku v kategórii zdravotných poisťovní. Obhájila tak svoje minuloročné víťazstvo.

Všeobecná zdravotná poisťovňa tento rok potvrdila aj svoju povesť modernej a digitálnej spoločnosti. Neustále zlepšovanie mobilnej aplikácie pre poistencov prinieslo VšZP prestížne ocenenie v ankete SmartPoisťovňa 2022, kde získala Cenu sympatie. Najväčšia zdravotná poisťovňa sa tak stala podľa verejnosti najatraktívnejšou zdravotnou poisťovňou na trhu z pohľadu smart a online funkcionalít.

Najnovšie správy

  • VšZP a Slovenský olympijský a športový výbor spojili sily na podporu prevencie a športu

    18.07.2024

    Spolupráca pri organizovaní športových podujatí, podpora mladých talentov, workshopy a semináre pre športovcov i verejnosť, ale aj vzájomná výmena dát a kooperácia v oblasti výskumu. Všeobecná zdravotná poisťovňa (VšZP) a Slovenský olympijský a športový výbor (SOŠV) podpísali memorandum o spolupráci. Cieľom je užšia spolupráca v oblasti podpory prevencie a zdravého životného štýlu a tiež pri rozvoji slovenského športu.

    Čítajte viac

  • Riziko úrazu u detí počas letných mesiacov rastie

    15.07.2024

    Prázdniny, pekné počasie či experimentovanie sa pravidelne podpisujú pod každoročný vzrastajúci trend úrazovosti u detí počas leta. Ten eviduje aj Operačné stredisko záchrannej zdravotnej služby SR, ktoré vysiela záchranárov k deťom tradične viac ako v iných mesiacoch v roku. Od júna do septembra 2023 uskutočnili záchranári 8 172 výjazdov k detským pacientom s rôznymi zdravotnými ťažkosťami.

    Čítajte viac

Všetky správy