Call centrum

Všeobecná zdravotná poisťovňa, a. s. ako najväčšia zdravotná poisťovňa na Slovensku s najväčším počtom poistencov a širokou sieťou pracovísk v rámci neustáleho skvalitňovania služieb zriadila pre svojich klientov od 1.1.2006 call centrum, čiže centrum telefonického a mailového kontaktu s klientmi.

S operátormi call centra môžu klienti komunikovať počas pracovných dní v pondelok až piatok od 8:00 do 18:00 hod. a to telefonicky na telefónnom čísle 0850 003 003 v cene miestneho hovoru (pre volanie zo zahraničia môžu použiť aj telefónne číslo +421220817003 ), mailom infolinka@vszp.sk alebo prostredníctvom našej stránky v rubrike Napíšte nám.

Mimo tejto prevádzkovej doby je k dispozícii klientom odkazovač s nepretržitou prevádzkou 24 hodín denne 7 dní v týždni.

Rozsah služieb call centra je naozaj široký:

  • poskytovanie informácií z oblasti zdravotného poistenia, platnej legislatívy,
  • overenie postupov poskytovateľov zdravotnej starostlivosti v súlade so zákonom, informácie o úhradách operácií, rôznych zákrokoch, očkovacích vakcínach, zdravotníckych pomôckach, liekoch, informácie, kde si môžete vyhľadať poskytovateľov zdravotnej starostlivosti aj s adresami, ako postupovať pri zmene jednotlivých poskytovateľov,
  • získanie informácie, kto má nárok na kúpeľnú liečbu a v ktorých kúpeľoch, kto vypíše a kto schváli návrh na kúpeľnú liečbu, aké sú poplatky za kúpeľnú starostlivosť v jednotlivých skupinách,
  • môžete si overiť, aké tlačivo je potrebné použiť pri oznamovacích povinnostiach, aké doklady je potrebné predkladať v pobočke a v prípade potreby Vám pomôžeme s jeho vyplnením,
  • informácie o platení poistného, napríklad aká je výška preddavku pre jednotlivé kategórie poistencov, ktorý príjem vstupuje do vymeriavacieho základu, ako postupovať pri úhradách, čísla účtov a na požiadanie po uvedení identifikačných údajov Vám môžeme preveriť aj Váš stav účtu, prípadne výslednú sumu nedoplatku, či nepokrytých období zaslať poštou na adresu trvalého bydliska,
  • vysvetlenie ročného zúčtovania zdravotného poistenia, podmienky, princípy pre výpočet, aktuálne zmeny
  • kompletný návod, ako sa odhlásiť zo zdravotného systému na Slovensku v prípade, ak Vám vznikne nárok na poistenie v zahraničí, aké doklady sú k tomu potrebné a na základe čoho by ste mohli byť ako poistenec ošetrený aj po príchode na Slovensko, poskytneme Vám podrobné informácie o európskych formulároch a aj o výhodách a využití Európskeho preukazu zdravotného poistenia, ako si môžete požiadať o refundáciu platby za zdravotnú starostlivosť v zahraničí a aj ako postupovať pri liečbe v cudzine,
  • podrobnosti o výhodách a zľavách, ktoré poskytuje Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s. pre svojich poistencov, možnosť zaslania informačných materiálov poštou,
  • servis pri ePobočke: ako postupovať pri registrácii, využívaní, pomáhame klientom pri riešení problémov, ktoré sa vyskytnú pri práci s podávaním, typovaním dávok, ako postupovať v prípade zabudnutého prihlasovacieho mena, hesla, Grid karty.
  • Informácie o eRecepte, aktivácia
  • informácie o príslušnosti k pobočke, kontaktných miestach poisťovne, o telefónnych číslach, adresách a pod.
  • prijímanie žiadostí o EPZP poštou, telefonicky, cez Web
  • vydávanie preukazov poistenca pri zmene údajov, strate, poškodení, odcudzení preukazu poistenca verejného zdravotného poistenia.

Teší nás, keď sa na nás obraciate s Vašimi otázkami a pracovníci call centra Vám ochotne pomôžu a poskytnú kompletné informácie.

Hore
Infolinka 0850 003 003

Váš prehliadač je zastaralý.

Aktualizujte si svoj prehliadač na najnovšiu verziu. Vďaka tejto aktualizácii si budete môcť prehliadať web stránku Všeobecnej zdravotnej poisťovne, ako aj všetky ďalšie web stránky, podstatne komfortnejšie a bez problémov s ich správnym zobrazením.

Pre inštaláciu niektorého z moderných prehliadačov si vyberte z nasledovnej ponuky:

Pokračovať bez aktualizácie
© 2005-2017 Všeobecná zdravotná poisťovňa, a. s. Stránky generuje redakčný systém WebJET spoločnosti InterWay, a. s.