Logo - Všeobecná zdravotná poisťovňa Štvorcové logo - Všeobecná zdravotná poisťovňa

Prepoistiť sa

S nami budete mať zdravie vždy po ruke. Vyplňte prihlášku a všetko ostatné nechajte na nás.

Chcem sa prepoistiť

Odber noviniek

Novinky z oblasti zdravotného poistenia, informácie o zmenách zákonov, výhodách a zľavách pre poistencov, vyplňte, prosím, registračný formulár.

Call centrum

Rýchlosť, spoľahlivosť a odborné poradenstvo, to všetko je k dispozícii prostredníctvom call centra najväčšej zdravotnej poisťovne na Slovensku už od 1. 1. 2006.

Aké údaje budeme potrebovať pri komunikácii a odbornom poradenstve?

Pre vybavenie a poskytnutie komplexných informácií budeme potrebovať Vaše údaje z občianskeho preukazu alebo preukazu poistenca. Preto Vám odporúčame si tieto doklady vždy vopred pripraviť.

Ako sa s nami spojíte?

Tím call centra je Vám k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 16:00:

  • na čísle 0850 003 003 pre celé územie SR a volanie je v cene miestneho hovoru,
  • zo zahraničia na telefónnom čísle +421 220 817 003, kde cena volania závisí od ceny operátora, 
  • priamym volaním cez mobilnú aplikáciu VšZP,
  • alebo cez formulár na webe „Napíšte nám“.

Aké informácie môžete získať?

Prostredníctvom volania na naše call centrum si môžete cez hlasový automat vybrať požadovanú oblasť pre získanie potrebných informácií o službách, benefitoch, na ktoré Vám radi zodpovedia naši poradcovia.

Vyberte si správnu voľbu a radi Vám poradíme

 Ak chcete získať informácie o programe Vernosť+.

1 Ak sa chcete stať naším poistencom.

2 Pre benefitný systém Peňaženka zdravia a mobilnú aplikáciu.

3 Pre informácie o zdravotnej starostlivosti, ako sú kúpele, lieky, zdravotnícke pomôcky, recepty.

4 Pre informácie o poistení, preddavkoch, nedoplatkoch, ročnom zúčtovaní, preukaze poistenca.

9 Pre informácie v anglickom jazyku.

Mimopracovných hodín nám môžete nechať odkaz a my sa s Vami skontaktujeme najbližší pracovný deň. Všetky potrebné informácie nájde na webovej stránke alebo v chatbote. Vždy dostupný online prehľad o stave Vášho účtu poistenca získate rýchlo prostredníctvom mobilnej aplikácie VšZP.

Za účelom vyhodnocovania a zvyšovania kvality poskytovaných služieb VšZP sú všetky hovory v call centre nahrávané. Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov nájdete na webstránke v časti ochrana osobných údajov.