Potrebujete pomôcť?
Kontaktujte nás, radi vám pomôžeme.
- Infolinka0850 003 003
- Napíšte nám cezkontaktný formulár
Buďte informovaní
Call centrum
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a. s. ako najväčšia zdravotná poisťovňa na Slovensku s najväčším počtom poistencov a širokou sieťou pracovísk v rámci neustáleho skvalitňovania služieb zriadila pre svojich klientov od 1.1.2006 call centrum, čiže centrum telefonického a mailového kontaktu s klientmi.
Operátori call centra sú pre našich klientov k dispozícii počas pracovných dní v pondelok až piatok od 8:00 do 16:00 hod a to telefonicky na telefónnom čísle 0850 003 003 v cene miestneho hovoru (pre volanie zo zahraničia môžete použiť aj telefónne číslo +421220817003), e-mailom na: infolinka@vszp.sk alebo prostredníctvom našej stránky v rubrike Napíšte nám.
Mimo tejto prevádzkovej doby je k dispozícii klientom odkazovač s nepretržitou prevádzkou 24 hodín denne 7 dní v týždni.
Rozsah služieb call centra je naozaj široký:
- poskytovanie informácií z oblasti zdravotného poistenia, platnej legislatívy,
- overenie postupov poskytovateľov zdravotnej starostlivosti v súlade so zákonom, informácie o úhradách operácií, rôznych zákrokoch, očkovacích vakcínach, zdravotníckych pomôckach, liekoch, informácie, kde si môžete vyhľadať poskytovateľov zdravotnej starostlivosti aj s adresami, ako postupovať pri zmene jednotlivých poskytovateľov,
- získanie informácie, kto má nárok na kúpeľnú liečbu a v ktorých kúpeľoch, kto vypíše a kto schváli návrh na kúpeľnú liečbu, aké sú poplatky za kúpeľnú starostlivosť v jednotlivých skupinách,
- môžete si overiť, aké tlačivo je potrebné použiť pri oznamovacích povinnostiach, aké doklady je potrebné predkladať v pobočke a v prípade potreby Vám pomôžeme s jeho vyplnením,
- informácie o platení poistného, napríklad aká je výška preddavku pre jednotlivé kategórie poistencov, ktorý príjem vstupuje do vymeriavacieho základu, ako postupovať pri úhradách, čísla účtov a na požiadanie po uvedení identifikačných údajov Vám môžeme preveriť aj Váš stav účtu, prípadne výslednú sumu nedoplatku, či nepokrytých období zaslať poštou na adresu trvalého bydliska,
- vysvetlenie ročného zúčtovania zdravotného poistenia, podmienky, princípy pre výpočet, aktuálne zmeny
- kompletný návod, ako sa odhlásiť zo zdravotného systému na Slovensku v prípade, ak Vám vznikne nárok na poistenie v zahraničí, aké doklady sú k tomu potrebné a na základe čoho by ste mohli byť ako poistenec ošetrený aj po príchode na Slovensko, poskytneme Vám podrobné informácie o európskych formulároch a aj o výhodách a využití Európskeho preukazu zdravotného poistenia, ako si môžete požiadať o refundáciu platby za zdravotnú starostlivosť v zahraničí a aj ako postupovať pri liečbe v cudzine,
- podrobnosti o výhodách a zľavách, ktoré poskytuje Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s. pre svojich poistencov, možnosť zaslania informačných materiálov poštou,
- servis pri ePobočke: ako postupovať pri registrácii, využívaní, pomáhame klientom pri riešení problémov, ktoré sa vyskytnú pri práci s podávaním, typovaním dávok, ako postupovať v prípade zabudnutého prihlasovacieho mena, hesla, Grid karty.
- Informácie o eRecepte, aktivácia
- informácie o príslušnosti k pobočke, kontaktných miestach poisťovne, o telefónnych číslach, adresách a pod.
- prijímanie žiadostí o EPZP poštou, telefonicky, cez Web
- vydávanie preukazov poistenca pri zmene údajov, strate, poškodení, odcudzení preukazu poistenca verejného zdravotného poistenia.
Teší nás, keď sa na nás obraciate s Vašimi otázkami a pracovníci call centra Vám ochotne pomôžu a poskytnú kompletné informácie.