VšZP obhájila titul Najdôveryhodnejšia značka v kategórii zdravotných poisťovní za rok 2022
Najväčšiu dôveru spomedzi všetkých zdravotných poisťovní aj tento rok získala Všeobecná zdravotná poisťovňa. Obhájila tak svoje minuloročné ocenenie a tento rok opäť získala v marketingovom programe Dôveryhodné značky 2022, titul Najdôveryhodnejšia značka v kategórií zdravotných poisťovní za rok 2022.
VšZP získala ocenenie v rámci najväčšieho spotrebiteľského prieskumu na Slovensku. Marketingový program Dôveryhodné značky už po siedmykrát monitoroval, ku ktorým značkám majú spotrebitelia najlepší vzťah, a ktoré sú podľa nich najdôveryhodnejšie. „Veľmi nás teší, že snahu VšZP správať sa za každých okolností transparente, proklientsky a v súlade s dobrými mravmi verejnosť vníma a oceňuje. Spätnú väzbu od našich klientov v tejto podobe si mimoriadne vážime, pretože je signálom, že nás považujú za spoľahlivého a stabilného partnera,“ komentoval ďalší z úspechov značky generálny riaditeľ VšZP Richard Strapko.
„Víťazné značky vzišli z rozsiahleho prieskumu realizovaného agentúrou NielsenIQ. Aj tento rok hodnotila reprezentatívna vzorka 2 000 slovenských spotrebiteľov viac ako 650 najsilnejších značiek v 74 kategóriách. V každej z nich ide o zaslúžené víťazstvo,“ spresňuje Veronika Trembáčová, projektová manažérka usporiadateľskej spoločnosti ATOZ Marketing Services.
Dlhodobo platí, že VšZP je v počte poistencov, rozsahu siete poskytovateľov zdravotnej starostlivosti, dostupnosti, v rozsahu preventívnych prehliadok, ale aj vo výške vynakladaných prostriedkov na jedného poistenca lídrom na slovenskom trhu, ktorý udáva trendy v oblasti zdravotného poistenia.
Najnovšie správy
-
Zubný kaz trápi častejšie ženy. Z Peňaženky zdravia je možné čerpať až 120 eur aj na výkony u stomatológa.
21.09.2023
Nedostatočná ústna hygiena, zlé stravovacie návyky, ale aj fajčenie či pitie alkoholu sa podpisujú pod vznik zubného kazu. Predchádzať sa mu dá dodržiavaním správnych hygienických návykov a pravidelnými preventívnymi prehliadkami u zubára.
VšZP zaznamenala až dvojnásobný nárast preventívnych prehliadok. Prispela k tomu kampaň, aj benefity.
18.09.2023
Výhovoriek, prečo neísť na preventívnu prehliadku existuje veľa. Stále však platí, že chorobe je lepšie predchádzať, ako ju liečiť. Spoločnosti to úspešne pripomenula aj jarná osvetová kampaň VšZP – Preventívka bez výhovoriek. Výsledkom snahy poisťovne je nárast počtu návštev preventívnych prehliadok v priemere o takmer 7 000 každý mesiac oproti rovnakému obdobiu pred vypuknutím pandémie.