Všeobecná zdravotná poisťovňa spúšťa kampaň „Neprehliadnite svoje zdravé JA“, zameraná je na prevenciu
07.04.2025
Všeobecná zdravotná poisťovňa spúšťa dnešným dňom, ktorý je zároveň Svetovým dňom zdravia, kampaň s názvom „Neprehliadnite svoje zdravé JA“. Zameraná je na dostupnosť zdravotnej starostlivosti, význam prevencie, stabilitu a dôveryhodnosť značky. Všeobecná zdravotná poisťovňa je spoľahlivou a modernou poisťovňou, ktorá chce svojich poistencov motivovať k preventívnym prehliadkam a podčiarknuť ich vplyv na kvalitu života. Rovnako tak má zvýšiť informovanosť o produktoch, benefitoch a výhodách pre poistencov.
„Cieľom kampane je pripomenúť dôležitosť prevencie a zdravia ako hodnoty, ktorú si často uvedomíme až vtedy, keď niečo nie je v poriadku. Staviame na tom, že Všeobecná zdravotná poisťovňa je lídrom v prevencii, čo potvrdzuje aj fakt, že v minulom roku sme na onkoskríningy pozvali viac ako 432 000 poistencov,“ povedal predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Všeobecnej zdravotnej poisťovne Matúš Jurových. Najviac pozvánok zaslala Všeobecná zdravotná poisťovňa na skríning rakoviny krčka maternice (200 285), nasledoval skríning rakoviny hrubého čreva (174 688) a skríning rakoviny prsníka (57 600).
Ľudia podceňujú prevenciu a k lekárovi idú častokrát až vtedy, keď už majú vážne zdravotné ťažkosti. „A to si vyžaduje náročnejšiu a výrazne drahšiu liečbu. V roku 2024 sme preto ako líder v prevencii zorganizovali aj takmer 400 podujatí „Pre zdravie“ určených širokej verejnosti. Stále však chýba ochota prevziať zodpovednosť za vlastné zdravie. Ak si toto uvedomíme určite bude aj odozva na samotné skríningové pozvánky v budúcnosti vyššia,“ uviedla členka predstavenstva Denisa Slivková.
Kľúčovou súčasťou novej kampane sú Peňaženka zdravia – MINI a MAXI, vďaka ktorým môžu poistenci získať až 100 eur, resp. až 800 eur cez mobilnú aplikácie. Všetky tieto benefity sú naviazané na absolvovanie zákonom stanovených preventívnych prehliadok. Aktuálne môžu poistenci využívať až 21 typov finančných príspevkov, pričom Všeobecná zdravotná poisťovňa necháva voľbu benefitov na svojich poistencov, pretože tí najlepšie vedia, aká forma benefitu je pre nich najvýhodnejšia. V minulom roku poisťovňa riešila viac ako 813 000 žiadostí o ich preplatenie, pričom schválených bolo takmer 84 % z nich. Okrem atraktívneho zubného benefitu, ktorý bolo možné využívať len v prvých mesiacoch minulého roka, poistenci využívali možnosť uhradenia príspevku na okuliarový rám a benefity na lieky. Množstvo poistencov ale nevie, že benefity sa týkajú aj očkovania, špeciálne žien a detí a v Peňaženke zdravia nájdu aj benefity pre diabetikov. Cieľom novej kampane je zmeniť to.
Všeobecná zdravotná poisťovňa chce byť modernou rodinnou zdravotnou poisťovňou, ktorá je schopná udávať trendy v oblasti zdravotného poistenia. V roku 2025 preto plánuje ďalší rozvoj služieb pre poistencov, vrátane rozšírenia preventívnych programov v línii národnej iniciatívy Misia zdravie, podpory skríningových programov a zlepšovania digitálnych služieb. Poistenec je vo Všeobecnej zdravotnej poisťovni vždy na prvom mieste. Na zdravotnú starostlivosť vynakladá Všeobecná zdravotná poisťovňa až 97 % svojich príjmov, čo je najviac zo všetkých zdravotných poisťovní. Sila štátnej poisťovne spočíva predovšetkým v jej schopnosti postarať sa o poistenca v prípade zdravotných ťažkostí, a to aj v prípade veľmi vážnych diagnóz a zabezpečiť mu dostupnú kvalitnú liečbu.
Pozíciu lídra v presadzovaní systémových zmien v sektore potvrdzujú aj prestížne ocenenia, ktoré Všeobecná zdravotná poisťovňa každoročne získava. Tie potvrdzujú, že práca je oceňovaná nielen poistencami ale aj odbornými organizáciami. Medzi jej úspechy patria ocenenia za Najdôveryhodnejšiu značku, Smart poisťovňu, transparentnú verejnú firmu, zodpovedného obstarávateľa a top zamestnávateľa.
Vizitka kampane:
- Klient: Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
- Agentúra: Istropolitana Ogilvy
- Associate Creative Director: Peter Hrevuš
- Copywriter: Vlado Janček
- Account Director: Ludmila Némethová
- Account Manager: Simona Štefanková
- Produkcia: Globe production
- Réžia: Roman Chrappa
- Kameraman: Rafael Skurka
- Producent: Martin Vrábel
- Produkčný: Martin Hudec
- Zvukový majster: Tomáš Grešo
Reklamné spoty:
Najnovšie správy
-
Slováci sa na jeseň zásobia antibiotikami. Nedoužívané lieky každoročne vytvárajú stovky ton odpadu.
17.11.2025
Počas chladnejších mesiacov v súvislosti s akútnymi respiračnými ochoreniami rastie spotreba antibiotík. Tisíce poistencov si nechávajú predpísať tieto lieky aj na vlastnú žiadosť, bez naviazania na existujúcu diagnózu, teda s plnou úhradou z vlastných zdrojov. Užívanie antibiotík bez predchádzajúceho vyšetrenia, ako aj nadmerné zásobovanie sa týmito liekmi môže mať negatívne dôsledky nielen na zdravie, ale aj na životné prostredie.
Zápal močového mechúra u mužov nie je banalita. Za rok 2024 Všeobecná zdravotná poisťovňa eviduje približne 54-tisíc prípadov.
14.11.2025
Výskyt zápalu močového mechúra je u mužov zriedkavejší než u žien, no zároveň máva komplikovanejší priebeh. Chronický zápal môže viesť k zápalu nadsemenníka, bolestivej ejakulácii, neplodnosti či dokonca k vzniku nádorového ochorenia. Podľa údajov Všeobecnej zdravotnej poisťovne (VšZP) v roku 2024 v súvislosti so zápalom močového mechúra navštívilo ambulanciu všeobecného lekára alebo špecialistu približne 54-tisíc mužov.