Možný termín operácie aj rýchlejšie spojenie s poisťovňou – mobilná aplikácia VšZP prináša viaceré novinky
25.01.2024
Operácia kolena, výmena bedrového kĺbu či operácia srdca. Koľko bude poistenec čakať na poskytnutie zdravotnej starostlivosti už nie je záhadou. Najväčšia zdravotná poisťovňa rozšírila svoju mobilnú aplikáciu o novú funkcionalitu Čakacie listiny, vďaka ktorej sa poistenec dozvie nielen to, či je zaradený do zoznamu, ale aj predpokladaný dátum operácie. Aplikácia zároveň prináša od januára novinky, ktoré poistencom uľahčia vyhľadávanie informácií či spôsob spojenia sa so zdravotnou poisťovňou.
Čakacie listiny nájdu poistenci v sekcii Moje zdravie. „V tejto časti sa klientom zobrazujú evidované návrhy na zaradenie do zoznamu poistencov čakajúcich na poskytnutie plánovanej zdravotnej starostlivosti aj s aktuálnym stavom návrhu a predpokladaným dátumom operácie na základe určenia od lekára,“ spresňuje Ivana Linetová z oddelenia komunikácie VšZP. Návrh na zaradenie do zoznamu vystaví nemocnica alebo poskytovateľ jednodňovej zdravotnej starostlivosti, pričom o zaradenie do zoznamu sa postará poisťovňa. O výsledku posúdenia návrhu je poistenec zároveň informovaný viacerými spôsobmi.
Poistenci VšZP po novom v aplikácii nájdu aj chatbot Zina, ktorý rýchlo zodpovie na rôzne otázky a donedávna bol dostupný len na webovej stránke VšZP. Pre klienta je chatbot dostupný ihneď po prihlásení v úvodnej obrazovke v pravom hornom rohu, ďalej cez voľbu: Kontakty, Platby-Platenie a Preukazy. „Zina bude dostupná aj pre neprihláseného klienta, ktorý si môže jednoducho nájsť odpoveď na svoje otázky rovnako, ako to je v prípade využívania Ziny na našej webovej stránke,“ vysvetľuje I. Linetová.
Okrem Ziny mobilná aplikácia prináša klientovi možnosť priameho a rýchlejšieho telefonického spojenia s operátorom call centra cez voľbu Kontakty, a to priamo s výberom oblasti, ktorú potrebuje riešiť. „Táto úprava umožní klientovi vybrať si tému hovoru ešte pred samotným zavolaním na call centrum, čím dôjde k skráteniu hovoru,“ dodáva I. Linetová.
Ďalším vylepšením služby je, že klient volajúci z mobilnej aplikácie je okamžite identifikovaný a agentovi call centra sa na obrazovke zobrazia základné informácie o poistencovi, čo tiež prispeje k skráteniu hovoru. „Výhodou volania z mobilnej aplikácie na call centrum je aj to, že takýto hovor bude zaradený na prednostné vybavenie,“ vysvetľuje I. Linetová.
S poisťovňou sa klienti VšZP môžu spojiť už aj prostredníctvom aplikácie Facebook Messenger. Ide o rýchly spôsob komunikácie, ktorý je určený pre každého klienta. Stačí, ak má v mobile nainštalovaný Facebook Messenger. Vďaka nemu získa potrebné informácie jednoducho a rýchlo.
Aplikáciu VšZP v súčasnosti využíva viac ako milión používateľov a má vyše 25-tisíc hodnotení. Aplikácia je dlhodobo jedna z TOP 10 najsťahovanejších na Slovensku a pomáha pri manažovaní zdravia celej rodiny, zabezpečuje prehľad o zdraví, lekároch, predpísaných liekoch či vyšetreniach poistenca.
Najnovšie správy
-
Dovolenka do exotiky sa bez odporúčaných očkovaní môže predražiť, Všeobecná zdravotná poisťovňa vám na ne prispeje
13.06.2025
Cestovanie do exotických destinácií bez absolvovania odporúčaných očkovaní sa môže výrazne predražiť. Všeobecná zdravotná poisťovňa preto ako jeden z benefitov pre svojich poistencov ponúka príspevok na tento typ očkovaní. V rámci Peňaženky zdravia si môžu poistenci uplatniť príspevok na tzv. cestovateľské očkovanie až do výšky 50 % z každej vakcíny, maximálne však 30 eur. Benefit si môžu uplatniť na vakcíny vydané na lekársky predpis. Konkrétne na očkovanie proti cholere, brušnému týfusu, japonskej encefalitíde, meningokokom a hepatitíde typu A a B.
Ošetrenie na dovolenke na základe Európskeho preukazu zdravotného poistenia má svoje pravidlá, je dobré mať aj komerčné poistenie
09.06.2025
Všeobecná zdravotná poisťovňa odporúča svojim poistencom, aby si pred cestou na dovolenku v rámci Európskej únie skontrolovali, či majú so sebou platný Európsky preukaz zdravotného poistenia.