VšZP je svojim sluchovo znevýhodneným klientom ešte bližšie
Službu Online tlmočník rozšírila do všetkých pobočiek
Najväčšej zdravotnej poisťovni záleží na poskytovaní kvalitného servisu pre všetkých jej poistencov. Svoje záležitosti preto vybavia rýchlejšie a jednoduchšie aj klienti so sluchovým znevýhodnením. Po úspešnom minuloročnom zavedení projektu na niektorých miestach sa tak služba Online tlmočník dostáva do všetkých pobočiek VšZP po celom Slovensku.
Bezplatná služba Online tlmočník ponúka preklad hovoreného slova do posunkového jazyka, ktorú preferujú nepočujúci. Klienti s poruchou sluchu si zase môžu v novej službe zvoliť doslovný prepis hovorenej reči, ktorý je úplný, nejde len o skrátenú informáciu. Oba typy prekladov sa pritom dejú v reálnom čase a tlmočník, či prepisovateľ je pre klienta k dispozícii počas celej návštevy v pobočke VšZP.
S tlmočníkom a prepisovateľom sa klient spojí jednoducho, online, buď prostredníctvom tabletu, alebo môže využiť QR kódy na plagátoch, ktoré na službu v pobočke upozorňujú. Kódy ich nasmerujú na aplikáciu, prostredníctvom ktorej sa spoja s prekladateľom. Ten preloží rozhovor medzi klientom a klientskym pracovníkom v posunkovej reči alebo v titulkoch. Tlmočníci sú k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 16:00 hodiny.
Odbornú pomoc pre klientov so sluchovým znevýhodnením online zabezpečujú pracovníci z občianskeho združenia Centrum bezbariérovej komunikácie a česká spoločnosť Transkript online.
Najnovšie správy
-
Zubný kaz trápi častejšie ženy. Z Peňaženky zdravia je možné čerpať až 120 eur aj na výkony u stomatológa.
21.09.2023
Nedostatočná ústna hygiena, zlé stravovacie návyky, ale aj fajčenie či pitie alkoholu sa podpisujú pod vznik zubného kazu. Predchádzať sa mu dá dodržiavaním správnych hygienických návykov a pravidelnými preventívnymi prehliadkami u zubára.
VšZP zaznamenala až dvojnásobný nárast preventívnych prehliadok. Prispela k tomu kampaň, aj benefity.
18.09.2023
Výhovoriek, prečo neísť na preventívnu prehliadku existuje veľa. Stále však platí, že chorobe je lepšie predchádzať, ako ju liečiť. Spoločnosti to úspešne pripomenula aj jarná osvetová kampaň VšZP – Preventívka bez výhovoriek. Výsledkom snahy poisťovne je nárast počtu návštev preventívnych prehliadok v priemere o takmer 7 000 každý mesiac oproti rovnakému obdobiu pred vypuknutím pandémie.