Nenechajte sa oklamať zdanlivým benefitom.
Odvoz či dovoz na operáciu v opodstatnených prípadoch je štandard, nie benefit
Napriek nedávnym výzvam ministerstva zdravotníctva, aby sa zdravotné poisťovne uchádzali o dôveru nových poistencov férovo, sme opäť svedkami zavádzajúcich informácií zo strany súkromnej poisťovne Dôvera. Tá vo svojej najnovšej kampani, ktorej súčasťou je aj televízny spot, sľubuje len pre svojich poistencov dovoz a odvoz na operácie v Nemocnici Bory. Našich poistencov chceme preto uistiť, že v prípade, ak to bude opodstatnené, takúto prepravu uhradí aj VšZP, a to nielen do tejto nemocnice. Ide totiž o zákonný nárok pacienta, ktorý všetky zdravotné poisťovne roky hradia.
Doprava do nemocníc nie je výsadou jednej poisťovne
Všeobecná zdravotná poisťovňa prostredníctvom zmlúv s poskytovateľmi dopravnej zdravotnej služby zabezpečuje dlhodobo pre svojich poistencov prepravu do, zo, a medzi všetkými zdravotníckymi zariadeniami v rámci Slovenskej republiky, nie iba do Nemocnice Bory.
Namiesto zdanlivých benefitov, štandardný nárok poistenca
Toto zabezpečenie jednej zo štandardných zložiek poskytovania zdravotnej starostlivosti však VšZP nemieni zavádzajúco prezentovať ako súčasť benefitného systému z dôvodu, že poskytovateľ dopravnej zdravotnej služby má povinnosť previesť pacienta v prípade, že pacientovi bola preprava indikovaná lekárom a zdravotná poisťovňa takúto prepravu v štandardných podmienkach uhradí.
Najnovšie správy
-
Zubný kaz trápi častejšie ženy. Z Peňaženky zdravia je možné čerpať až 120 eur aj na výkony u stomatológa.
21.09.2023
Nedostatočná ústna hygiena, zlé stravovacie návyky, ale aj fajčenie či pitie alkoholu sa podpisujú pod vznik zubného kazu. Predchádzať sa mu dá dodržiavaním správnych hygienických návykov a pravidelnými preventívnymi prehliadkami u zubára.
VšZP zaznamenala až dvojnásobný nárast preventívnych prehliadok. Prispela k tomu kampaň, aj benefity.
18.09.2023
Výhovoriek, prečo neísť na preventívnu prehliadku existuje veľa. Stále však platí, že chorobe je lepšie predchádzať, ako ju liečiť. Spoločnosti to úspešne pripomenula aj jarná osvetová kampaň VšZP – Preventívka bez výhovoriek. Výsledkom snahy poisťovne je nárast počtu návštev preventívnych prehliadok v priemere o takmer 7 000 každý mesiac oproti rovnakému obdobiu pred vypuknutím pandémie.