Potrebujete pomôcť?

Kontaktujte nás, radi vám pomôžeme.

Buďte informovaní

Vyhľadať najbližšiu pobočku
 

KORONAVíRUS - VšZP pomáha s riešením neštandardných situácií

Vážení poistenci,

ocitli sme sa v situácii, v ktorej osvedčené postupy stratili zrazu platnosť. Udalosti týchto dní si vyžadujú nové a neštandardné riešenia. Budeme ich pre vás neustále hľadať, lebo Všeobecná zdravotná poisťovňa vždy stála pri svojich poistencoch. Koronavírus náš život spomalil, ale nezastaví ho. Aj informácie sú liekom na neistotu, nech vám teda pomôžu lepšie sa zorientovať v zložitom čase a priestore.

Informácie pre poistencov

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informácie pre platiteľov

 

 

 

 

 

 

Informácie pre poskytovateľov zdravotnej starostlivosti

  • Všeobecná zdravotná poisťovňa v súvislosti s pandémiou ochorenia Covid-19 vydáva s účinnosťou od 1. 4. 2020 poskytovateľom všeobecnej a špecializovanej ambulantnej starostlivosti verejný prísľub, ktorý nahrádza verejný prísľub platný do 31. 3. 2020.
    Čítať viac
  • Na základe súhlasných stanovísk MZ SR, ŠÚKL, SLEK, jednotlivých VÚC a zdravotných poisťovní vás informujeme o alternatívnom postupe predpisu liekov na lekársky predpis so šikmým modrým pruhom v čase mimoriadnej situácie súvisiacej s epidémiou COVID-19, keď je potrebné minimalizovať trasovanie ťažko chorých pacientov.
    Čítať viac
  • Všeobecná zdravotná poisťovňa v súčasnej mimoriadnej epidemiologickej situácii upozorňuje poskytovateľov zdravotnej starostlivosti na zmeny týkajúce sa vydávania stanovísk, doby ich platnosti a schváleného množstva (počtu balení).
    Čítať viac
  • Všeobecná zdravotná poisťovňa v súvislosti s opatreniami prijatými na spomalenie šírenia ochorenia Covid-19 poskytla 19. 3. 2020 verejný prísľub poskytovateľom všeobecnej a špecializovanej ambulantnej starostlivosti, že zdravotnú starostlivosť až do odvolania núdzového stavu, resp. do odvolania tohto prísľubu, uhradí za nových podmienok.
    Čítať viac
  • Všeobecná zdravotná poisťovňa apeluje na poskytovateľov zdravotnej starostlivosti, aby v súčasnej mimoriadnej epidemiologickej situácii využívali na predpis liekov a zdravotníckych pomôcok opakovaný eRecept. Opakovaný eRecept je určený pacientom s chronickými ochoreniami a poistencom, ktorí dlhodobo potrebujú zdravotnícku pomôcku alebo dlhodobo užívajú predpísaný humánny liek. Správne vystavený opakovaný eRecept dokáže efektívne obmedziť návštevnosť v ambulanciách i počet telefonátov pri zachovaní kvality poskytnutej zdravotnej starostlivosti. Znižuje zaťaženosť lekárov a prispieva k zvýšeniu nielen ich zdravia, ale aj zdravia jednej z najohrozenejších skupín pacientov.
    Čítať viac

Preberanie receptov od poskytovateľov lekárenskej starostlivosti
Poštové zásielky, vrátane receptov doručovaných Slovenskou poštou a kuriérom, preberajú podateľne VšZP.

  • Ak recepty doručuje osobne poskytovateľ lekárenskej starostlivosti, alebo jeho poverený zástupca, odporúčame vložiť obálku s receptami do schránky. Ak je receptov viac a zásielka sa do schránky nezmestí, resp. schránka sa nachádza vo vnútri budovy, recepty treba uložiť do pripravenej väčšej prepravky.
  • Ak by chcel poskytovateľ lekárenskej starostlivosti recepty odovzdať v podateľni osobne, podmienkou je povinná ochranná výbava – rukavice a rúško. Podobne zamestnanec VšZP pri preberaní receptov od poskytovateľa použije rukavice a  rúško.

Informácie pre všetkých

autorizované lekármi a odborníkmi z oblasti zdravotníctva. Čítajte na www.preventivne.sk. 
Všetko o koronavíruse.

Informácie k mobilnej aplikácii

Epidémia koronavírusu prináša do nášho bežného života viacero obmedzení. Jedným z nich je odporúčaná karanténa. Mnoho informácií však môžete získať aj bez osobnej návštevy lekára či pobočky zdravotnej poisťovne. Stačí si nainštalovať našu bezplatnú mobilnú aplikáciu.

Z pohodlia domova potom zistíte podrobnosti o zdravotných výkonoch, predpísaných liekoch, aj možnosti, ako ušetriť na doplatkoch za lieky. Aplikácia vám prehľadne ukáže vaše eRecepty, či dokonca aj možné interakcie liekov.

Rovnako ako nám záleží na vašom zdraví, dbáme aj o čo najvyššiu ochranu vašich osobných údajov. Aby sme vám uľahčili inštaláciu a aktiváciu našej aplikácie, pripravili sme pre vás podrobný postup, ako na to.

Mobilná aplikácia vo vašom telefóne krok za krokom:

Ako prvé si stiahnite v APPstore alebo GOOGLE PLAY do svojho telefónu mobilnú aplikáciu VšZP.

  1. Nasleduje registrácia používateľa – (ak nemá vytvorené konto v ePobočke):
     
    • Pri registrácii je potrebné vyplniť registračný formulár, povinné sú údaje označené * hviezdičkou
    • Používateľské meno musí mať minimálne 6 a maximálne 35 znakov, môže obsahovať malé písmená bez diakritiky, číslice, bodku a zavináč (napr. antonin). Odporúčame vám použiť svoju e-mailovú adresu.  
    • Heslo musí mať minimálne 8 a maximálne 20 znakov a musí obsahovať aspoň  1 veľké písmeno, 1 malé písmeno a  1číslicu (napr. Antonin11).
    • Ak má klient záujem o GRID kartu, označí políčko a vyberie spôsob doručenia. Vzhľadom na obmedzené osobné vybavovanie klientov  v pobočkách odporúčame zaslanie listom do vlastných rúk. Pozn.: Ak pri registrácii svojho konta poistenec neuvedie, že chce zaslať GRID kartu, môže o ňu dodatočne požiadať e-mailom na adrese mobilna.app@vszp.sk,  v ktorom uvedie login a korešpondenčnú adresu na doručenie GRID karty,  
    • Nasledujú kroky zadanie súhlasu so všeobecnými podmienkami, so spracovaním osobných údajov a registrácia pomocou tlačidla Registrovať.
    • Pokračovanie nasleduje v aktivácii aplikácie.
       
  2. Aktivácia aplikácie
     
    • Poistenec zadá prihlasovacie údaje – meno a heslo. Ak nemá prihlasovacie údaje, zvolí možnosť zaregistrovať sa.
    • Ak má poistenec GRID kartu, zadá požadovanú pozíciu z GRID karty, následne si zvolí ľubovoľný 4-miestny PIN kód, ktorý bude používať na prihlásenie do aplikácie v budúcnosti.
    • Ak poistenec nemá GRID kartu, zvolí si možnosť aktivácie v lekárni alebo  pobočke. K dispozícii má zoznam lekární a pobočiek, v ktorých sa dá aplikácia aktivovať. V súčasnej mimoriadnej situácii odporúčame uprednostniť aktiváciu v lekárni.
    • Zobrazí sa čiarový kód, ktorého platnosť je 10 minút. Tento kód ukáže poistenec v lekárni, resp. pobočke, kde sa identifikuje občianskym preukazom potrebným na aktiváciu.
    • Lekárnik alebo zamestnanec klientskeho pracoviska VšZP po overení totožnosti poistenca načíta kód z obrazovky mobilného telefónu.
    • Bezprostredne po aktivácii si poistenec zvolí ľubovoľný 4-miestny PIN kód, ktorý bude ďalej používať na prihlásenie do aplikácie.  
       
  3. Prihlásenie do aplikácie
     
    • Poistenec zadá 4-miestny PIN kód, ktorý si zvolil po aktivácii aplikácie.



Používate už mobilnú aplikáciu VšZP a radi by ste sa niečo opýtali? Pozrite si odpovede na najčastejšie otázky. Ak by ste aj tak potrebovali poradiť, sme tu pre vás na mobilna.app@vszp.sk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hore
Infolinka 0850 003 003

Váš prehliadač je zastaralý.

Aktualizujte si svoj prehliadač na najnovšiu verziu. Vďaka tejto aktualizácii si budete môcť prehliadať web stránku Všeobecnej zdravotnej poisťovne, ako aj všetky ďalšie web stránky, podstatne komfortnejšie a bez problémov s ich správnym zobrazením.

Pre inštaláciu niektorého z moderných prehliadačov si vyberte z nasledovnej ponuky:

Pokračovať bez aktualizácie
© 2005-2017 Všeobecná zdravotná poisťovňa, a. s. Stránky generuje redakčný systém WebJET spoločnosti InterWay, a. s.