VšZP sa podrobila testu spokojnosti. Ako ju oznámkovali jej klienti?
Viac ako 27-tisíc poistencov VšZP sa prostredníctvom elektronických formulárov podelilo o svoju zákaznícku skúsenosť, pričom hodnotili komunikáciu pracovníkov, čakanie na vybavenie svojej požiadavky, ale aj priestory či dostupnosť pobočiek. Táto spätná väzba umožňuje poisťovni vylepšovať svoje služby a napĺňať požiadavky svojich klientov.
Prieskum spokojnosti klientov realizovala VšZP od januára do októbra minulého roka. Dotazník vyplnilo až 27 215 respondentov, k čomu prispela aj jeho elektronická forma. Poistenci mohli vyjadriť svoj názor na poskytované služby v pobočkách a zanechať spätnú väzbu a námety na zlepšenie v prípade nespokojnosti. „Teší nás, že viac ako 92 % respondentov vyjadrilo spokojnosť s vybavením svojej požiadavky a viac ako 94 % je spokojných s prístupom pracovníkov našej pobočkovej siete,“ uviedla manažérka komunikácie VšZP Eva Peterová.
Pozitívne hodnotenia dostala zrozumiteľná a komplexná komunikácia s klientom, spokojnosť s poskytnutými informáciami vyjadrilo viac ako 93 % ľudí. Respondenti ocenili pobočky aj za rýchle vybavenie svojej požiadavky. Vyše 74 % ľudí uviedlo, že čakali menej ako 15 minút. „VšZP už tretí rok prechádza modernizáciou a jej súčasťou je aj rozširovanie pestrej palety nových, kvalitných a užitočných služieb. Teší nás, že klienti túto zmenu poisťovne vnímajú a oceňujú. Približne 75 % z nich vyjadrilo spokojnosť i s prostredím a dostupnosťou pobočiek. Aj tieto atribúty a zákaznícku skúsenosť chceme neustále zlepšovať. Preto prichádzame s novým konceptom a dizajnom našich pobočiek. Novú pobočku, ktorá reflektuje aj na výsledky zákazníckeho prieskumu a potreby našich poistencov, otvárame v Nivy Centre v Bratislave,“ doplnila Peterová.
Nová pobočka je pre klientov VšZP otvorená od 1. apríla 2023. Kvalitné služby, odborne vyškolení pracovníci, ale aj príjemné, moderné a komfortné prostredie sú im k dispozícii sedem dní v týždni v čase 9:00 hod. – 20:00 hod. Výber adresy novej pobočky zohľadňoval požiadavku, aby bola ľahko dostupná nielen pre Bratislavčanov, ale pre všetkých, ktorí hlavným mestom a autobusovou stanicou v priestoroch nákupného centra Nivy prechádzajú.
Najnovšie správy
-
Absolventi škôl by nemali zabudnúť na svoje povinnosti voči zdravotnej poisťovni
29.05.2023
Z brán stredných a vysokých škôl opäť v tomto období vychádza množstvo úspešných absolventov tešiacich sa novú životnú etapu. Ukončenie štúdia však so sebou prináša aj viaceré povinnosti. Jednou z nich je aj oznamovacia povinnosť absolventa voči svojej zdravotnej poisťovni.
VšZP podáva pomocnú ruku klientom v ťažkej finančnej situácii
23.05.2023
V živote každého človeka sa môžu objaviť nepredvídateľné okolnosti, ktoré ho dostanú do ťažkej finančnej situácie. Všeobecná zdravotná poisťovňa sa o svojich poistencov stará v dobrom aj v zlom, a preto im v spolupráci s Ústredím práce, sociálnych vecí a rodiny podáva pomocnú ruku v podobe služby bezplatného dlhového poradenstva – Pomáhame dlžníkom.