VšZP sa podrobila testu spokojnosti. Ako ju oznámkovali jej klienti?
31.03.2023
Viac ako 27-tisíc poistencov VšZP sa prostredníctvom elektronických formulárov podelilo o svoju zákaznícku skúsenosť, pričom hodnotili komunikáciu pracovníkov, čakanie na vybavenie svojej požiadavky, ale aj priestory či dostupnosť pobočiek. Táto spätná väzba umožňuje poisťovni vylepšovať svoje služby a napĺňať požiadavky svojich klientov.
Prieskum spokojnosti klientov realizovala VšZP od januára do októbra minulého roka. Dotazník vyplnilo až 27 215 respondentov, k čomu prispela aj jeho elektronická forma. Poistenci mohli vyjadriť svoj názor na poskytované služby v pobočkách a zanechať spätnú väzbu a námety na zlepšenie v prípade nespokojnosti. „Teší nás, že viac ako 92 % respondentov vyjadrilo spokojnosť s vybavením svojej požiadavky a viac ako 94 % je spokojných s prístupom pracovníkov našej pobočkovej siete,“ uviedla manažérka komunikácie VšZP Eva Peterová.
Pozitívne hodnotenia dostala zrozumiteľná a komplexná komunikácia s klientom, spokojnosť s poskytnutými informáciami vyjadrilo viac ako 93 % ľudí. Respondenti ocenili pobočky aj za rýchle vybavenie svojej požiadavky. Vyše 74 % ľudí uviedlo, že čakali menej ako 15 minút. „VšZP už tretí rok prechádza modernizáciou a jej súčasťou je aj rozširovanie pestrej palety nových, kvalitných a užitočných služieb. Teší nás, že klienti túto zmenu poisťovne vnímajú a oceňujú. Približne 75 % z nich vyjadrilo spokojnosť i s prostredím a dostupnosťou pobočiek. Aj tieto atribúty a zákaznícku skúsenosť chceme neustále zlepšovať. Preto prichádzame s novým konceptom a dizajnom našich pobočiek. Novú pobočku, ktorá reflektuje aj na výsledky zákazníckeho prieskumu a potreby našich poistencov, otvárame v Nivy Centre v Bratislave,“ doplnila Peterová.
Nová pobočka je pre klientov VšZP otvorená od 1. apríla 2023. Kvalitné služby, odborne vyškolení pracovníci, ale aj príjemné, moderné a komfortné prostredie sú im k dispozícii sedem dní v týždni v čase 9:00 hod. – 20:00 hod. Výber adresy novej pobočky zohľadňoval požiadavku, aby bola ľahko dostupná nielen pre Bratislavčanov, ale pre všetkých, ktorí hlavným mestom a autobusovou stanicou v priestoroch nákupného centra Nivy prechádzajú.
Najnovšie správy
-
U zubára bez bolesti. VšZP rozšírila uhrádzanie zdravotnej starostlivosti o anestéziu pre deti
26.07.2024
Návšteva zubára, najmä v prípade už existujúceho zdravotného problému, nepatrí medzi obľúbené. To platí aj v prípade detí.
VšZP a Slovenský olympijský a športový výbor spojili sily na podporu prevencie a športu
22.07.2024
Spolupráca pri organizovaní športových podujatí, podpora mladých talentov, workshopy a semináre pre športovcov i verejnosť, ale aj vzájomná výmena dát a kooperácia v oblasti výskumu. Všeobecná zdravotná poisťovňa (VšZP) a Slovenský olympijský a športový výbor (SOŠV) podpísali memorandum o spolupráci. Cieľom je užšia spolupráca v oblasti podpory prevencie a zdravého životného štýlu a tiež pri rozvoji slovenského športu.