VšZP sa podrobila testu spokojnosti. Ako ju oznámkovali jej klienti?
31.03.2023
Viac ako 27-tisíc poistencov VšZP sa prostredníctvom elektronických formulárov podelilo o svoju zákaznícku skúsenosť, pričom hodnotili komunikáciu pracovníkov, čakanie na vybavenie svojej požiadavky, ale aj priestory či dostupnosť pobočiek. Táto spätná väzba umožňuje poisťovni vylepšovať svoje služby a napĺňať požiadavky svojich klientov.
Prieskum spokojnosti klientov realizovala VšZP od januára do októbra minulého roka. Dotazník vyplnilo až 27 215 respondentov, k čomu prispela aj jeho elektronická forma. Poistenci mohli vyjadriť svoj názor na poskytované služby v pobočkách a zanechať spätnú väzbu a námety na zlepšenie v prípade nespokojnosti. „Teší nás, že viac ako 92 % respondentov vyjadrilo spokojnosť s vybavením svojej požiadavky a viac ako 94 % je spokojných s prístupom pracovníkov našej pobočkovej siete,“ uviedla manažérka komunikácie VšZP Eva Peterová.
Pozitívne hodnotenia dostala zrozumiteľná a komplexná komunikácia s klientom, spokojnosť s poskytnutými informáciami vyjadrilo viac ako 93 % ľudí. Respondenti ocenili pobočky aj za rýchle vybavenie svojej požiadavky. Vyše 74 % ľudí uviedlo, že čakali menej ako 15 minút. „VšZP už tretí rok prechádza modernizáciou a jej súčasťou je aj rozširovanie pestrej palety nových, kvalitných a užitočných služieb. Teší nás, že klienti túto zmenu poisťovne vnímajú a oceňujú. Približne 75 % z nich vyjadrilo spokojnosť i s prostredím a dostupnosťou pobočiek. Aj tieto atribúty a zákaznícku skúsenosť chceme neustále zlepšovať. Preto prichádzame s novým konceptom a dizajnom našich pobočiek. Novú pobočku, ktorá reflektuje aj na výsledky zákazníckeho prieskumu a potreby našich poistencov, otvárame v Nivy Centre v Bratislave,“ doplnila Peterová.
Nová pobočka je pre klientov VšZP otvorená od 1. apríla 2023. Kvalitné služby, odborne vyškolení pracovníci, ale aj príjemné, moderné a komfortné prostredie sú im k dispozícii sedem dní v týždni v čase 9:00 hod. – 20:00 hod. Výber adresy novej pobočky zohľadňoval požiadavku, aby bola ľahko dostupná nielen pre Bratislavčanov, ale pre všetkých, ktorí hlavným mestom a autobusovou stanicou v priestoroch nákupného centra Nivy prechádzajú.
Najnovšie správy
-
Pozor na phishingové útoky, Všeobecná zdravotná poisťovňa varuje pred podvodnými e-mailami
05.02.2025
Všeobecná zdravotná poisťovňa upozorňuje verejnosť na phishingovú kampaň, ktorá nasleduje po sérii kybernetických útokov z januára 2025, kedy sa citlivé dáta poistencov podarilo bezpečne ochrániť.
Všetky elektronické služby VšZP sú plne funkčné
29.01.2025
Služby mobilnej aplikácie a eReceptu Všeobecnej zdravotnej poisťovne (VšZP) boli včera (28. 1. 2025) popoludní preventívne dočasne obmedzené v reakcii na potenciálnu hrozbu kybernetického útoku. Všetky elektronické služby VšZP sú od včera plne funkčné.