VšZP sa podrobila testu spokojnosti. Ako ju oznámkovali jej klienti?
Viac ako 27-tisíc poistencov VšZP sa prostredníctvom elektronických formulárov podelilo o svoju zákaznícku skúsenosť, pričom hodnotili komunikáciu pracovníkov, čakanie na vybavenie svojej požiadavky, ale aj priestory či dostupnosť pobočiek. Táto spätná väzba umožňuje poisťovni vylepšovať svoje služby a napĺňať požiadavky svojich klientov.
Prieskum spokojnosti klientov realizovala VšZP od januára do októbra minulého roka. Dotazník vyplnilo až 27 215 respondentov, k čomu prispela aj jeho elektronická forma. Poistenci mohli vyjadriť svoj názor na poskytované služby v pobočkách a zanechať spätnú väzbu a námety na zlepšenie v prípade nespokojnosti. „Teší nás, že viac ako 92 % respondentov vyjadrilo spokojnosť s vybavením svojej požiadavky a viac ako 94 % je spokojných s prístupom pracovníkov našej pobočkovej siete,“ uviedla manažérka komunikácie VšZP Eva Peterová.
Pozitívne hodnotenia dostala zrozumiteľná a komplexná komunikácia s klientom, spokojnosť s poskytnutými informáciami vyjadrilo viac ako 93 % ľudí. Respondenti ocenili pobočky aj za rýchle vybavenie svojej požiadavky. Vyše 74 % ľudí uviedlo, že čakali menej ako 15 minút. „VšZP už tretí rok prechádza modernizáciou a jej súčasťou je aj rozširovanie pestrej palety nových, kvalitných a užitočných služieb. Teší nás, že klienti túto zmenu poisťovne vnímajú a oceňujú. Približne 75 % z nich vyjadrilo spokojnosť i s prostredím a dostupnosťou pobočiek. Aj tieto atribúty a zákaznícku skúsenosť chceme neustále zlepšovať. Preto prichádzame s novým konceptom a dizajnom našich pobočiek. Novú pobočku, ktorá reflektuje aj na výsledky zákazníckeho prieskumu a potreby našich poistencov, otvárame v Nivy Centre v Bratislave,“ doplnila Peterová.
Nová pobočka je pre klientov VšZP otvorená od 1. apríla 2023. Kvalitné služby, odborne vyškolení pracovníci, ale aj príjemné, moderné a komfortné prostredie sú im k dispozícii sedem dní v týždni v čase 9:00 hod. – 20:00 hod. Výber adresy novej pobočky zohľadňoval požiadavku, aby bola ľahko dostupná nielen pre Bratislavčanov, ale pre všetkých, ktorí hlavným mestom a autobusovou stanicou v priestoroch nákupného centra Nivy prechádzajú.
Najnovšie správy
-
Ženy skríningovú mamografiu prsníkov výrazne zanedbávajú „Ružový október“ pripomína dôležitosť prevencie
15.10.2024
Každoročne si ho pripomíname ako „Ružový október“ – mesiac, ktorý je venovaný zvyšovaniu povedomia o rakovine prsníka a dôležitosti prevencie. Dáta Všeobecnej zdravotnej poisťovne (VšZP) ukázali, že ženy prevenciu výrazne zanedbávajú.
VšZP pokračuje v efektívnejšom využívaní zdrojov z verejného zdravotného poistenia
08.10.2024
Všeobecná zdravotná poisťovňa (VšZP) spustila proces optimalizácie s cieľom zvýšiť efektivitu vynakladania zdrojov z verejného zdravotného poistenia.