Zaznamenali sme desiatky upozornení klientov na nekalé a nezákonné prepoistenie
Naše call centrum v poslednom čase zaznamenalo v súvislosti s distribúciou preukazov poistenca a Európskych preukazov zdravotného poistenia novým klientom zvýšený počet rozhorčených telefonátov a e-mailov, v ktorých poistenci namietajú nekalé prepoistenie do inej zdravotnej poisťovne.
Naši poistenci nás upozorňujú na to, že podpisovali len informovanie, alebo len prebratie reklamných predmetov, prípadne nepodpísali vôbec nič.
Poistenci, ktorí zistili, že boli nekalým spôsobom prepoistení do inej zdravotnej poisťovne, nás o tom môžu informovať telefonicky na čísle 0850 003003 alebo e-mailom na adrese infolinka@vszp.sk, prípadne osobne v pobočkách VšZP alebo poštou.
VšZP je pripravená obnoviť poistný vzťah s klientom ihneď po doručení Oznámenia o stornovaní prihlášky z inej zdravotnej poisťovne alebo po doručení Žiadosti o obnovenie poistného vzťahu z inej zdravotnej poisťovne. Poistencom, ktorí boli od 1. januára 2021 prepoistení do inej zdravotnej poisťovne bez riadneho poučenia, teda nekalým spôsobom, odporúčame, aby čo najskôr kontaktovali aj novú zdravotnú poisťovňu. Zároveň by mali čo najskôr podať podnet na Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou, čo za nich VšZP nie je oprávnená urobiť.
Najnovšie správy
-
Poistenci VšZP nájdu najbližšieho lekára rýchlejšie a efektívnejšie
19.04.2024
Denne aktualizované, prehľadné a užívateľsky jednoduché. Nový vyhľadávač lekárov či zdravotníckych zariadení umožňuje poistencom VšZP nájsť si najbližšieho poskytovateľa zdravotnej starostlivosti rýchlejšie.
Rokovania VšZP so Zdravitou boli úspešné, dospelo sa k dohode na zmluvných podmienkach pre ďalšie obdobie
17.04.2024
Všeobecná zdravotná poisťovňa (VšZP) sa po konštruktívnych rokovaniach s odborným združením neštátnych ambulantných lekárov Zdravita dohodla na nových zmluvných podmienkach.