Klienti nemusia chodiť osobne na pobočky VšZP
Vážení klienti,
pretože nám záleží na ochrane vášho zdravia, všetko potrebné je možné u nás vybaviť aj elektronicky prostredníctvom mobilnej aplikácie VšZP alebo v ePobočke.
K dispozícii vám je aj call centrum Všeobecnej zdravotnej poisťovne na čísle 0850 003 003 každý pracovný deň od 8.00 do 16.00 hod.
Pred osobnou návštevou našich kontaktných miest odporúčame využiť online objednávací systém, kde si vyberiete vyhovujúci termín. Linku na objednávanie nájdete na našom webe v časti Kontaktné miesta pri konkrétnej pobočke.
V prípade, že máte prejavy respiračného ochorenia (teplota, kašeľ, dýchavičnosť) alebo ste nedávno navštívili zahraničnú krajinu s výskytom ochorenia COVID-19, v záujme ochrany vášho zdravia, ako aj zdravia zamestnancov VšZP na klientskych pracoviskách vás týmto prosíme, aby ste rovnako uprednostnili komunikáciu prostredníctvom telefónu, e-mailu alebo ePobočky.
Ďakujeme vám v mene našich zamestnancov.
Najnovšie správy
-
Poistenci VšZP nájdu najbližšieho lekára rýchlejšie a efektívnejšie
19.04.2024
Denne aktualizované, prehľadné a užívateľsky jednoduché. Nový vyhľadávač lekárov či zdravotníckych zariadení umožňuje poistencom VšZP nájsť si najbližšieho poskytovateľa zdravotnej starostlivosti rýchlejšie.
Rokovania VšZP so Zdravitou boli úspešné, dospelo sa k dohode na zmluvných podmienkach pre ďalšie obdobie
17.04.2024
Všeobecná zdravotná poisťovňa (VšZP) sa po konštruktívnych rokovaniach s odborným združením neštátnych ambulantných lekárov Zdravita dohodla na nových zmluvných podmienkach.