VšZP sa podrobila testu spokojnosti. Ako ju oznámkovali jej klienti?
Viac ako 27-tisíc poistencov VšZP sa prostredníctvom elektronických formulárov podelilo o svoju zákaznícku skúsenosť, pričom hodnotili komunikáciu pracovníkov, čakanie na vybavenie svojej požiadavky, ale aj priestory či dostupnosť pobočiek. Táto spätná väzba umožňuje poisťovni vylepšovať svoje služby a napĺňať požiadavky svojich klientov.
Prieskum spokojnosti klientov realizovala VšZP od januára do októbra minulého roka. Dotazník vyplnilo až 27 215 respondentov, k čomu prispela aj jeho elektronická forma. Poistenci mohli vyjadriť svoj názor na poskytované služby v pobočkách a zanechať spätnú väzbu a námety na zlepšenie v prípade nespokojnosti. „Teší nás, že viac ako 92 % respondentov vyjadrilo spokojnosť s vybavením svojej požiadavky a viac ako 94 % je spokojných s prístupom pracovníkov našej pobočkovej siete,“ uviedla manažérka komunikácie VšZP Eva Peterová.
Pozitívne hodnotenia dostala zrozumiteľná a komplexná komunikácia s klientom, spokojnosť s poskytnutými informáciami vyjadrilo viac ako 93 % ľudí. Respondenti ocenili pobočky aj za rýchle vybavenie svojej požiadavky. Vyše 74 % ľudí uviedlo, že čakali menej ako 15 minút. „VšZP už tretí rok prechádza modernizáciou a jej súčasťou je aj rozširovanie pestrej palety nových, kvalitných a užitočných služieb. Teší nás, že klienti túto zmenu poisťovne vnímajú a oceňujú. Približne 75 % z nich vyjadrilo spokojnosť i s prostredím a dostupnosťou pobočiek. Aj tieto atribúty a zákaznícku skúsenosť chceme neustále zlepšovať. Preto prichádzame s novým konceptom a dizajnom našich pobočiek. Novú pobočku, ktorá reflektuje aj na výsledky zákazníckeho prieskumu a potreby našich poistencov, otvárame v Nivy Centre v Bratislave,“ doplnila Peterová.
Nová pobočka je pre klientov VšZP otvorená od 1. apríla 2023. Kvalitné služby, odborne vyškolení pracovníci, ale aj príjemné, moderné a komfortné prostredie sú im k dispozícii sedem dní v týždni v čase 9:00 hod. – 20:00 hod. Výber adresy novej pobočky zohľadňoval požiadavku, aby bola ľahko dostupná nielen pre Bratislavčanov, ale pre všetkých, ktorí hlavným mestom a autobusovou stanicou v priestoroch nákupného centra Nivy prechádzajú.
Najnovšie správy
-
Rokovania VšZP so Zdravitou boli úspešné, dospelo sa k dohode na zmluvných podmienkach pre ďalšie obdobie
17.04.2024
Všeobecná zdravotná poisťovňa (VšZP) sa po konštruktívnych rokovaniach s odborným združením neštátnych ambulantných lekárov Zdravita dohodla na nových zmluvných podmienkach.
Ministerka zdravotníctva Z. Dolinková vymenovala nové vedenie Všeobecnej zdravotnej poisťovne
10.04.2024
Všeobecná zdravotná poisťovňa (VšZP) má nové riadne vedenie. Predsedom predstavenstva a generálnym riaditeľom spoločnosti bude Michal Ďuriš, členom predstavenstva Matej Fekete.