Adresa vszp

[Zobrazuje sa optimalizovaná verzia stránky pre slabo vidiacich alebo špecializované či staršie prehliadače.] Prejsť na grafickú verziu...


Začiatok stránky, titulka:

FAQ Mobilná aplikácia


Pokračuj v čítaní alebo preskoč na menu. Ďalšie možnosti: Začiatok stránky; Vyhľadávanie; Pätičkové informácie.


Pokračovanie obsahu:

Rovnako ako nám záleží na vašom zdraví, dbáme aj o čo najvyššiu ochranu vašich osobných údajov. Vaše zdravotné záznamy sú u nás v bezpečí aj vďaka dôslednému procesu registrácie. Aby sme vám uľahčili inštaláciu a aktiváciu našej aplikácie, pripravili sme pre vás podrobný postup, ako na to.

Mobilná aplikácia vo vašom telefóne krok za krokom:

Ako prvé si stiahnite v APPstore alebo GOOGLE PLAY do svojho telefónu mobilnú aplikáciu VšZP.

  1. Registrácia používateľa – (ak nemá vytvorené konto v ePobočke):
     
    • Pri registrácii je potrebné vyplniť registračný formulár, povinné sú údaje označené * hviezdičkou
    • Používateľské meno musí mať minimálne 6 a maximálne 35 znakov, môže obsahovať malé písmená bez diakritiky, číslice, bodku a zavináč (napr. antonin). Odporúčame vám použiť svoju e-mailovú adresu.  
    • Heslo musí mať minimálne 8 a maximálne 20 znakov a musí obsahovať aspoň  1 veľké písmeno, 1 malé písmeno a  1číslicu (napr. Antonin11).
    • Ak má klient záujem o GRID kartu, označí políčko a vyberie spôsob doručenia. Vzhľadom na obmedzené osobné vybavovanie klientov  v pobočkách odporúčame zaslanie listom do vlastných rúk. Pozn.: Ak pri registrácii svojho konta poistenec neuvedie, že chce zaslať GRID kartu, môže o ňu dodatočne požiadať e-mailom na adrese mobilna.app@vszp.sk,  v ktorom uvedie login a korešpondenčnú adresu na doručenie GRID karty,  
    • Nasledujú kroky zadanie súhlasu so všeobecnými podmienkami, so spracovaním osobných údajov a registrácia pomocou tlačidla Registrovať.
    • Pokračovanie nasleduje v aktivácii aplikácie.
       
  2. Aktivácia aplikácie
     
    • Poistenec zadá prihlasovacie údaje – meno a heslo. Ak nemá prihlasovacie údaje, zvolí možnosť zaregistrovať sa.
    • Ak má poistenec GRID kartu, zadá požadovanú pozíciu z GRID karty, následne si zvolí ľubovoľný 4-miestny PIN kód, ktorý bude používať na prihlásenie do aplikácie v budúcnosti.
    • Ak poistenec nemá GRID kartu, zvolí si možnosť aktivácie v lekárni alebo  pobočke. K dispozícii má zoznam lekární a pobočiek, v ktorých sa dá aplikácia aktivovať. V súčasnej mimoriadnej situácii odporúčame uprednostniť aktiváciu v lekárni.
    • Zobrazí sa čiarový kód, ktorého platnosť je 10 minút. Tento kód ukáže poistenec v lekárni, resp. pobočke, kde sa identifikuje občianskym preukazom potrebným na aktiváciu.
    • Lekárnik alebo zamestnanec klientskeho pracoviska VšZP po overení totožnosti poistenca načíta kód z obrazovky mobilného telefónu.
    • Bezprostredne po aktivácii si poistenec zvolí ľubovoľný 4-miestny PIN kód, ktorý bude ďalej používať na prihlásenie do aplikácie.  
       
  3. Prihlásenie do aplikácie
     
    • Poistenec zadá 4-miestny PIN kód, ktorý si zvolil po aktivácii aplikácie.
       

Najčastejšie otázky

Používate už mobilnú aplikáciu VšZP a radi by ste sa niečo opýtali? Pozrite si odpovede na najčastejšie otázky. Ak by ste aj tak potrebovali poradiť, sme tu pre vás na mobilna.app@vszp.sk.


Otázka: Zabudol som svoje prihlasovacie meno do aplikácie. Ako sa k nemu dostanem?

Odpoveď: Pri registrácii konta vám odosielateľ portal@vszp.sk doručil e-mail s predmetom Úspešná registrácia do VšZP portálu. Jeho súčasťou je aj vaše používateľské meno. Pozrite si prípadne aj iné e-maily od tohto odosielateľa.

Otázka:  Zabudol som svoje heslo do aplikácie. Ako sa k nemu dostanem?

Odpoveď: Využite funkciu Zabudnuté heslo v mobilnej aplikácii/ePobočke (www.epobocka.com) v obrazovke na prihlásenie. Nové heslo vám doručíme na e-mailovú adresu registrovanú na konto.

Otázka: Neviem, aký PIN som si zadával? Čo teraz?

Odpoveď: V takomto prípade je potrebné aplikáciu opätovne aktivovať. Po troch nesprávnych pokusoch o zadanie PIN kódu vás aplikácia automaticky odhlási. Nová aktivácia je možná buď zadaním požadovanej pozície z GRID karty, alebo po predložení čiarového kódu v lekárni či pobočke. Zoznam lekární je súčasťou obrazovky alebo ho nájdete v sekcii V mojom okolí. Aktuálne z dôvodu obmedzeného režimu osobného vybavovania klientov v pobočkách odporúčame aktiváciu v lekárni.

Otázka: Zadal som asi trikrát nesprávny PIN a už sa neviem do aplikácie prihlásiť?

Odpoveď: Ak ste trikrát zadali nesprávny PIN kód, musíte aplikáciu (po zadaní prihlasovacích údajov) znova aktivovať, a to buď pomocou GRID karty, alebo v lekárni či pobočke. V súvislosti s obmedzením  osobného vybavovania  v pobočkách odporúčame v súčasnosti aktiváciu mobilnej aplikácie v lekárni. Zoznam lekární je v obrazovke alebo v  sekcii V mojom okolí.

Otázka:  Ako si mám aplikáciu aktivovať?

Odpoveď: Po stiahnutí aplikácie a vyplnení registračného formulára si do obrazovky prihlásenia zadáte svoje používateľské meno a heslo a vyberiete si spôsob aktivácie. Ak máte GRID kartu, zadáte požadovanú pozíciu. Ak GRID kartu nemáte, môžete si vybrať  aktiváciu v lekárni alebo pobočke. V súčasnej mimoriadnej situácii odporúčame aktiváciu mobilnej aplikácie v lekárni. Zoznam lekární je súčasťou obrazovky, alebo ho nájdete aj v  sekcii V mojom okolí. Zamestnanec lekárne vás pomocou občianskeho preukazu najskôr identifikuje a následne aplikáciu na základe čiarového kódu z jej obrazovky aktivuje.  Bezprostredne po aktivácii si musíte zvoliť 4-miestny PIN kód, ktorý budete používať na prihlasovanie do  aplikácie.

Otázka:  Pri registrácii som si nepožiadal o GRID kartu a teraz by som ju chcel. Ako mám postupovať?

Odpoveď: Pošlite nám svoje používateľské meno a adresu a my vám GRID kartu zašleme poštou do vlastných rúk.

Otázka:  Na čo slúži čiarový kód. Čo mám s ním robiť?

Odpoveď: Čiarový kód slúži na aktiváciu aplikácie v lekárni alebo pobočke. Zamestnancovi na jednom z týchto miest predložíte čiarový kód spolu s občianskym preukazom a on vám po identifikácii vašej osoby aplikáciu aktivuje. Aktuálne, z dôvodu obmedzenia osobného vybavovania klientov v pobočkách, odporúčame aktiváciu mobilnej aplikácie v lekárni.

Otázka: Vymenil som telefón, musím si aplikáciu znova aktivovať?

Odpoveď: Áno, po inštalácii aplikácie do nového telefónu je potrebné aplikáciu opätovne aktivovať. Môžete použiť GRID kartu alebo využiť aktiváciu v lekárni či pobočke. V súčasnosti z dôvodu obmedzenia osobného vybavovania klientov v pobočkách odporúčame aktiváciu mobilnej aplikácie v lekárni.

Otázka: Aplikácia mi oznamuje, že nemám správne zadané používateľské meno alebo heslo.

Odpoveď: Skontrolujte si, či ste správne zadali používateľské meno a heslo. Pripomíname, že používateľské meno musí mať minimálne 6 a maximálne 35 znakov, môže obsahovať len malé písmená bez diakritiky, číslice, bodku a zavináč (napr. antonin alebo treba použiť e-mailovú adresu). 

Heslo musí mať minimálne 8 a maximálne 20 znakov a obsahovať aspoň jedno veľké písmeno a jednu číslicu (napr. Antonin11). Ak potrebujete pomoc pri registrácii, pošlite e-mail na adresu mobilna.app@vszp.sk.

Otázka:  Aktivoval som si aplikáciu pre seba. Môžem aplikáciu aktivovať aj svojmu maloletému dieťaťu?

Odpoveď: Aplikáciu si môžu aktivovať poistenci VšZP starší ako 18 rokov. Kým vaše  dieťa dovŕši tento vek, môžete si ho pridať do svojho konta pomocou tlačidla Pridať dieťa a zadaním jeho rodného čísla.

Otázka:  Nie som už poistencom VšZP, môžem si napriek tomu aplikáciu aktivovať?

Odpoveď: Aplikácia je dostupná aj bývalým poistencom VšZP, ale len s obmedzenými funkciami. Nezobrazia sa vám už napríklad informácie o  vyšetreniach starších ako 12 mesiacov, vystavené recepty staršie ako 6 mesiacov a podobne. Môžete si však pridať do konta maloleté dieťa, ktorého ste zákonným zástupcom, poistené vo VšZP.

Otázka: Lekár mi predpísal lieky cez eRecept. Kde nájdem predpis?

Odpoveď: Lieky, ktoré ste si ešte nevybrali, uvidíte v sekcii Do lekárne pod menom vášho ošetrujúceho lekára.  Po výbere sa vám zobrazia aj v sekcii Moje zdravie.

 

MENU:

Nachádzate sa tu: Úvod FAQ Mobilná aplikácia


Pokračuj v čítaní alebo preskoč na menu. Ďalšie možnosti: Začiatok stránky; Vyhľadávanie; Pätičkové informácie.


PÄTIČKA:

Na zlepšenie našich služieb používame cookies. Prečítajte si informácie o tom, ako používame cookies a ako ich môžete odmietnuť nastavením svojho prehliadača. OK

 

Koniec stránky.