Aktuálna stránka: Technický problém s prihlasovaním do ePobočky bol odstránený | Všeobecná zdravotná poisťovňa

Zobrazuje sa optimalizovaná verzia stránky pre slabo vidiacich alebo špecializované či staršie prehliadače.

Prejsť na grafickú verziu


Začiatok stránky, titulka:

Pokračuj v čítaní alebo preskoč na Hlavnú navigáciu.

Textová verzia stránky
Logo - Všeobecná zdravotná poisťovňa Štvorcové logo - Všeobecná zdravotná poisťovňa

Prepoistiť sa

S nami budete mať zdravie vždy po ruke. Vyplňte prihlášku a všetko ostatné nechajte na nás.

Chcem sa prepoistiť

Odber noviniek

Novinky z oblasti zdravotného poistenia, informácie o zmenách zákonov, výhodách a zľavách pre poistencov, vyplňte, prosím, registračný formulár.

Technický problém s prihlasovaním do ePobočky bol odstránený

V prípade, ak máte vo vašom počítači operačný systém Windows 7 + antivírusovú ochranu ESET a opakovane sa prejavuje problém s pripojením na adresu www.epobocka.com, ponúkaným riešením je pridať certifikát stránky v nastaveniach programu ESET medzi známe certifikáty. Postup je nasledujúci:

  1. otvorte program ESET;
  2. stlačte klávesu F5, otvoria sa rozšírené nastavenia;
  3. vľavo kliknite na "Web a e-mail";
  4. vpravo rozbaľte sekciu SSL/TLS;
  5. v riadku "Zoznam známych certifikátov" kliknite na "Upraviť";
  6. v novom okne kliknite na "Pridať";
  7. v novom okne kliknite na možnosť URL, do kolónky zadajte URL https://www.epobocka.com/, po kliknutí na OK program automaticky stiahne informácie o certifikáte z danej URL;
  8. ako akciu prístupu zvoľte "Povoliť (aj keď je nedôveryhodný);
  9. zmeny uložte kliknutím na OK.

Tento problém s najväčšou pravdepodobnosťou spôsobuje absencia aktualizácií programu ESET. Vyššie uvedeným postupom je možné manuálne pridať známy certifikát stránky do programu ESET, čo by malo situáciu vyriešiť. V inom prípade odporúčame obrátiť sa na linku technickej podpory Esetu na čísle 02/322 44 111.
Za vzniknuté problémy sa ospravedlňujeme.

Najnovšie správy

Všetky správy