Adresa vszp

[Zobrazuje sa optimalizovaná verzia stránky pre slabo vidiacich alebo špecializované či staršie prehliadače.] Prejsť na grafickú verziu...


Začiatok stránky, titulka:

KORONAVíRUS - VšZP pomáha s riešením neštandardných situácií


Pokračuj v čítaní alebo preskoč na menu. Ďalšie možnosti: Začiatok stránky; Vyhľadávanie; Pätičkové informácie.


Pokračovanie obsahu:

Vážení poistenci,

ocitli sme sa v situácii, v ktorej osvedčené postupy stratili zrazu platnosť. Udalosti týchto dní si vyžadujú nové a neštandardné riešenia. Budeme ich pre vás neustále hľadať, lebo Všeobecná zdravotná poisťovňa vždy stála pri svojich poistencoch. Koronavírus náš život spomalil, ale nezastaví ho. Aj informácie sú liekom na neistotu, nech vám teda pomôžu lepšie sa zorientovať v zložitom čase a priestore.

Informácie pre poistencov

Otázka č. 1: Kedy už otvoríte vaše pobočky, rád by som sa zastavil osobne...

 

Otázka č. 2: Požiadala som o vystavenie nového preukazu poistenca, ale ešte som ho nedostala. Bude to pre lekára dostatočný argument, ak by som potrebovala nejaké vyšetrenie?

 

Otázka č. 3: Ako si vybavím svoje veci, keď ste zavreli pobočky, aby ste chránili zamestnancov?

 

Otázka č. 4: Vrátil som sa zo zahraničia na Slovensko, kde by som si chcel obnoviť poistný vzťah. Ako mám postupovať, ak som aktuálne v povinnej karanténe a nemôžem sa pohnúť z domu?

 

Otázka č. 5: Ako mám  postupovať, ak si chcem podať prihlášku do VšZP? Podobne kolega, ktorý v najbližších dňoch očakáva prírastok do rodiny, a svoje dieťa by taktiež rád poistil práve u vás.

 

Otázka č. 6: Veľa sa teraz hovorí o elektronickom recepte, o jeho výhodách, že netreba ísť k lekárovi. Mohli by ste mi ho teda vystaviť, ak vám napíšem, aké lieky pravidelne užívam?

 

Otázka č. 7: Môže mi predpísať lieky namiesto špecialistu aj všeobecný lekár?

 

Otázka č. 8: Dostanem sa k špecialistovi aj bez výmenného lístka, ktorý vydáva všeobecný lekár?

 

Otázka č. 9: Ako to bude v tejto mimoriadnej situácii s poukazmi na zdravotnícke pomôcky, ktoré platia len 30 dní?

 

Otázka č. 10: Z dôvodu vyhlásenia mimoriadnej situácie som nemohol nastúpiť na kúpeľnú liečbu, moja manželka ju zasa musela prerušiť.  Znamená to, že poukazy na kúpeľnú liečbu nám už definitívne prepadli?

 

Otázka č.11: Máte už informáciu, kedy sa obnoví prevádzka v kúpeľoch a sú všetky od 1. apríla 2020 zatvorené?

 

Otázka č. 12: Mám schválenú kúpeľnú liečbu, ktoré kúpele sú už opäť v prevádzke?

 

Otázka č. 13: Môžem v súčasnosti absolvovať skríningové vyšetrenie prsníkov, na ktoré ste ma pozvali?

 

Otázka č. 14: Ovplyvnila nejako súčasná mimoriadna situácia fungovanie ePobočky?

 

Otázka č. 15: Pamätali ste pri „zúriacom“ koronavíruse aj na nás, výhercov súťaže Za prehliadku na prehliadku?

 

Otázka č. 16: Potrebujem vám oznámiť zmenu, stal som sa samoplatiteľom poistného. Na kontaktných miestach klientov osobne nevybavujete, na poštách je veľa ľudí, lebo tiež pracujú v obmedzenom režime, viete mi poradiť nejaký iný rýchly a hlavne bezpečný spôsob?

 

Informácie pre platiteľov

 

Otázka č. 1: Chcela by som požiadať o odklad splatnosti preddavku na poistné za marec. Ako to môžem urobiť?

 

Otázka č. 2: Som SZČO, ktorému v dôsledku mimoriadnej situácie poklesli tržby. Ako zistím, či patrím do skupiny, ktorá môže žiadať o odklad splatnosti preddavku na poistné za mesiac marec?

 

Otázka č. 3: Som SZČO a príjmy z podnikania mi klesli o viac ako 40 %. Môžem si v apríli zrušiť príkaz na platbu preddavku na poistné za marec?

 

Otázka č. 4: Pravidelne každý mesiac som hradil preddavok na poistné v pobočke VšZP. Ako  mám poistné zaplatiť teraz, keď je pobočka zavretá?

 

Otázka č. 5: Presťahovala som firmu na novú adresu. Ako vám môžem oznámiť túto zmenu? A čo v prípade zmeny bankového spojenia? Akceptujete aj sken tlačiva?

 

Informácie pre poskytovateľov zdravotnej starostlivosti

Preberanie receptov od poskytovateľov lekárenskej starostlivosti
Poštové zásielky, vrátane receptov doručovaných Slovenskou poštou a kuriérom, preberajú podateľne VšZP.

Informácie pre všetkých

autorizované lekármi a odborníkmi z oblasti zdravotníctva. Čítajte na www.preventivne.sk. 
Všetko o koronavíruse.

Informácie k mobilnej aplikácii

Epidémia koronavírusu prináša do nášho bežného života viacero obmedzení. Jedným z nich je odporúčaná karanténa. Mnoho informácií však môžete získať aj bez osobnej návštevy lekára či pobočky zdravotnej poisťovne. Stačí si nainštalovať našu bezplatnú mobilnú aplikáciu.

Z pohodlia domova potom zistíte podrobnosti o zdravotných výkonoch, predpísaných liekoch, aj možnosti, ako ušetriť na doplatkoch za lieky. Aplikácia vám prehľadne ukáže vaše eRecepty, či dokonca aj možné interakcie liekov.

Rovnako ako nám záleží na vašom zdraví, dbáme aj o čo najvyššiu ochranu vašich osobných údajov. Aby sme vám uľahčili inštaláciu a aktiváciu našej aplikácie, pripravili sme pre vás podrobný postup, ako na to.

Mobilná aplikácia vo vašom telefóne krok za krokom:

Ako prvé si stiahnite v APPstore alebo GOOGLE PLAY do svojho telefónu mobilnú aplikáciu VšZP.

  1. Nasleduje registrácia používateľa – (ak nemá vytvorené konto v ePobočke):
     
    • Pri registrácii je potrebné vyplniť registračný formulár, povinné sú údaje označené * hviezdičkou
    • Používateľské meno musí mať minimálne 6 a maximálne 35 znakov, môže obsahovať malé písmená bez diakritiky, číslice, bodku a zavináč (napr. antonin). Odporúčame vám použiť svoju e-mailovú adresu.  
    • Heslo musí mať minimálne 8 a maximálne 20 znakov a musí obsahovať aspoň  1 veľké písmeno, 1 malé písmeno a  1číslicu (napr. Antonin11).
    • Ak má klient záujem o GRID kartu, označí políčko a vyberie spôsob doručenia. Vzhľadom na obmedzené osobné vybavovanie klientov  v pobočkách odporúčame zaslanie listom do vlastných rúk. Pozn.: Ak pri registrácii svojho konta poistenec neuvedie, že chce zaslať GRID kartu, môže o ňu dodatočne požiadať e-mailom na adrese mobilna.app@vszp.sk,  v ktorom uvedie login a korešpondenčnú adresu na doručenie GRID karty,  
    • Nasledujú kroky zadanie súhlasu so všeobecnými podmienkami, so spracovaním osobných údajov a registrácia pomocou tlačidla Registrovať.
    • Pokračovanie nasleduje v aktivácii aplikácie.
       
  2. Aktivácia aplikácie
     
    • Poistenec zadá prihlasovacie údaje – meno a heslo. Ak nemá prihlasovacie údaje, zvolí možnosť zaregistrovať sa.
    • Ak má poistenec GRID kartu, zadá požadovanú pozíciu z GRID karty, následne si zvolí ľubovoľný 4-miestny PIN kód, ktorý bude používať na prihlásenie do aplikácie v budúcnosti.
    • Ak poistenec nemá GRID kartu, zvolí si možnosť aktivácie v lekárni alebo  pobočke. K dispozícii má zoznam lekární a pobočiek, v ktorých sa dá aplikácia aktivovať. V súčasnej mimoriadnej situácii odporúčame uprednostniť aktiváciu v lekárni.
    • Zobrazí sa čiarový kód, ktorého platnosť je 10 minút. Tento kód ukáže poistenec v lekárni, resp. pobočke, kde sa identifikuje občianskym preukazom potrebným na aktiváciu.
    • Lekárnik alebo zamestnanec klientskeho pracoviska VšZP po overení totožnosti poistenca načíta kód z obrazovky mobilného telefónu.
    • Bezprostredne po aktivácii si poistenec zvolí ľubovoľný 4-miestny PIN kód, ktorý bude ďalej používať na prihlásenie do aplikácie.  
       
  3. Prihlásenie do aplikácie
     
    • Poistenec zadá 4-miestny PIN kód, ktorý si zvolil po aktivácii aplikácie.



Používate už mobilnú aplikáciu VšZP a radi by ste sa niečo opýtali? Pozrite si odpovede na najčastejšie otázky. Ak by ste aj tak potrebovali poradiť, sme tu pre vás na mobilna.app@vszp.sk.

 

Otázka č. 1: Zabudol som svoje prihlasovacie meno do aplikácie. Ako sa k nemu dostanem?

 

Otázka č. 2:  Zabudol som svoje heslo do aplikácie. Ako sa k nemu dostanem?

 

Otázka č. 3: Neviem, aký PIN som si zadával? Čo teraz?

 

Otázka č. 4: Zadal som asi trikrát nesprávny PIN a už sa neviem do aplikácie prihlásiť?

 

Otázka č. 5:  Ako si mám aplikáciu aktivovať?

 

Otázka č. 6:  Pri registrácii som si nepožiadal o GRID kartu a teraz by som ju chcel. Ako mám postupovať?

 

Otázka č. 7:  Na čo slúži čiarový kód. Čo mám s ním robiť?

 

Otázka č. 8: Vymenil som telefón, musím si aplikáciu znova aktivovať?

 

Otázka č. 9: Aplikácia mi oznamuje, že nemám správne zadané používateľské meno alebo heslo.

 

Otázka č. 10:  Aktivoval som si aplikáciu pre seba. Môžem aplikáciu aktivovať aj svojmu maloletému dieťaťu?

 

Otázka č. 11:  Nie som už poistencom VšZP, môžem si napriek tomu aplikáciu aktivovať?

 

Otázka č. 12: Lekár mi predpísal lieky cez eRecept. Kde nájdem predpis?
 

MENU:

Nachádzate sa tu: Úvod KORONAVíRUS - VšZP pomáha s riešením neštandardných situácií


Pokračuj v čítaní alebo preskoč na menu. Ďalšie možnosti: Začiatok stránky; Vyhľadávanie; Pätičkové informácie.


PÄTIČKA:

Na zlepšenie našich služieb používame cookies. Prečítajte si informácie o tom, ako používame cookies a ako ich môžete odmietnuť nastavením svojho prehliadača. OK

 

Koniec stránky.