Potrebujete pomôcť?

Kontaktujte nás, radi vám pomôžeme.

Buďte informovaní

Vyhľadať najbližšiu pobočku
 

Technický problém s prihlasovaním do ePobočky bol odstránený

22.10.2020

V prípade, ak máte vo vašom počítači operačný systém Windows 7 + antivírusovú ochranu ESET a opakovane sa prejavuje problém s pripojením na adresu www.epobocka.com, ponúkaným riešením je pridať certifikát stránky v nastaveniach programu ESET medzi známe certifikáty. Postup je nasledujúci:

  1. otvorte program ESET;
  2. stlačte klávesu F5, otvoria sa rozšírené nastavenia;
  3. vľavo kliknite na "Web a e-mail";
  4. vpravo rozbaľte sekciu SSL/TLS;
  5. v riadku "Zoznam známych certifikátov" kliknite na "Upraviť";
  6. v novom okne kliknite na "Pridať";
  7. v novom okne kliknite na možnosť URL, do kolónky zadajte URL https://www.epobocka.com/, po kliknutí na OK program automaticky stiahne informácie o certifikáte z danej URL;
  8. ako akciu prístupu zvoľte "Povoliť (aj keď je nedôveryhodný);
  9. zmeny uložte kliknutím na OK.

Tento problém s najväčšou pravdepodobnosťou spôsobuje absencia aktualizácií programu ESET. Vyššie uvedeným postupom je možné manuálne pridať známy certifikát stránky do programu ESET, čo by malo situáciu vyriešiť. V inom prípade odporúčame obrátiť sa na linku technickej podpory Esetu na čísle 02/322 44 111.
Za vzniknuté problémy sa ospravedlňujeme.

Archív noviniek

Hore
Infolinka 0850 003 003

Váš prehliadač je zastaralý.

Aktualizujte si svoj prehliadač na najnovšiu verziu. Vďaka tejto aktualizácii si budete môcť prehliadať web stránku Všeobecnej zdravotnej poisťovne, ako aj všetky ďalšie web stránky, podstatne komfortnejšie a bez problémov s ich správnym zobrazením.

Pre inštaláciu niektorého z moderných prehliadačov si vyberte z nasledovnej ponuky:

Pokračovať bez aktualizácie
© 2005-2017 Všeobecná zdravotná poisťovňa, a. s. Stránky generuje redakčný systém WebJET spoločnosti InterWay, a. s.