Potrebujete pomôcť?

Kontaktujte nás, radi vám pomôžeme.

Buďte informovaní

Vyhľadať najbližšiu pobočku
 

FAQ Mobilná aplikácia

Rovnako ako nám záleží na vašom zdraví, dbáme aj o čo najvyššiu ochranu vašich osobných údajov. Vaše zdravotné záznamy sú u nás v bezpečí aj vďaka dôslednému procesu registrácie. Aby sme vám uľahčili inštaláciu a aktiváciu našej aplikácie, pripravili sme pre vás podrobný postup, ako na to.

Mobilná aplikácia vo vašom telefóne krok za krokom:

Ako prvé si stiahnite v APPstore alebo GOOGLE PLAY do svojho telefónu mobilnú aplikáciu VšZP.

  1. Registrácia používateľa – (ak nemá vytvorené konto v ePobočke):
     
    • Pri registrácii je potrebné vyplniť registračný formulár, povinné sú údaje označené * hviezdičkou
    • Používateľské meno musí mať minimálne 6 a maximálne 35 znakov, môže obsahovať malé písmená bez diakritiky, číslice, bodku a zavináč (napr. antonin). Odporúčame vám použiť svoju e-mailovú adresu.  
    • Heslo musí mať minimálne 8 a maximálne 20 znakov a musí obsahovať aspoň  1 veľké písmeno, 1 malé písmeno a  1číslicu (napr. Antonin11).
    • Ak má klient záujem o GRID kartu, označí políčko a vyberie spôsob doručenia. Vzhľadom na obmedzené osobné vybavovanie klientov  v pobočkách odporúčame zaslanie listom do vlastných rúk. Pozn.: Ak pri registrácii svojho konta poistenec neuvedie, že chce zaslať GRID kartu, môže o ňu dodatočne požiadať e-mailom na adrese mobilna.app@vszp.sk,  v ktorom uvedie login a korešpondenčnú adresu na doručenie GRID karty,  
    • Nasledujú kroky zadanie súhlasu so všeobecnými podmienkami, so spracovaním osobných údajov a registrácia pomocou tlačidla Registrovať.
    • Pokračovanie nasleduje v aktivácii aplikácie.
       
  2. Aktivácia aplikácie
     
    • Poistenec zadá prihlasovacie údaje – meno a heslo. Ak nemá prihlasovacie údaje, zvolí možnosť zaregistrovať sa.
    • Ak má poistenec GRID kartu, zadá požadovanú pozíciu z GRID karty, následne si zvolí ľubovoľný 4-miestny PIN kód, ktorý bude používať na prihlásenie do aplikácie v budúcnosti.
    • Ak poistenec nemá GRID kartu, zvolí si možnosť aktivácie v lekárni alebo  pobočke. K dispozícii má zoznam lekární a pobočiek, v ktorých sa dá aplikácia aktivovať. V súčasnej mimoriadnej situácii odporúčame uprednostniť aktiváciu v lekárni.
    • Zobrazí sa čiarový kód, ktorého platnosť je 10 minút. Tento kód ukáže poistenec v lekárni, resp. pobočke, kde sa identifikuje občianskym preukazom potrebným na aktiváciu.
    • Lekárnik alebo zamestnanec klientskeho pracoviska VšZP po overení totožnosti poistenca načíta kód z obrazovky mobilného telefónu.
    • Bezprostredne po aktivácii si poistenec zvolí ľubovoľný 4-miestny PIN kód, ktorý bude ďalej používať na prihlásenie do aplikácie.  
       
  3. Prihlásenie do aplikácie
     
    • Poistenec zadá 4-miestny PIN kód, ktorý si zvolil po aktivácii aplikácie.
       

Najčastejšie otázky

Používate už mobilnú aplikáciu VšZP a radi by ste sa niečo opýtali? Pozrite si odpovede na najčastejšie otázky. Ak by ste aj tak potrebovali poradiť, sme tu pre vás na mobilna.app@vszp.sk.


Otázka: Zabudol som svoje prihlasovacie meno do aplikácie. Ako sa k nemu dostanem?

Odpoveď: Pri registrácii konta vám odosielateľ portal@vszp.sk doručil e-mail s predmetom Úspešná registrácia do VšZP portálu. Jeho súčasťou je aj vaše používateľské meno. Pozrite si prípadne aj iné e-maily od tohto odosielateľa.

Otázka:  Zabudol som svoje heslo do aplikácie. Ako sa k nemu dostanem?

Odpoveď: Využite funkciu Zabudnuté heslo v mobilnej aplikácii/ePobočke (www.epobocka.com) v obrazovke na prihlásenie. Nové heslo vám doručíme na e-mailovú adresu registrovanú na konto.

Otázka: Neviem, aký PIN som si zadával? Čo teraz?

Odpoveď: V takomto prípade je potrebné aplikáciu opätovne aktivovať. Po troch nesprávnych pokusoch o zadanie PIN kódu vás aplikácia automaticky odhlási. Nová aktivácia je možná buď zadaním požadovanej pozície z GRID karty, alebo po predložení čiarového kódu v lekárni či pobočke. Zoznam lekární je súčasťou obrazovky alebo ho nájdete v sekcii V mojom okolí. Aktuálne z dôvodu obmedzeného režimu osobného vybavovania klientov v pobočkách odporúčame aktiváciu v lekárni.

Otázka: Zadal som asi trikrát nesprávny PIN a už sa neviem do aplikácie prihlásiť?

Odpoveď: Ak ste trikrát zadali nesprávny PIN kód, musíte aplikáciu (po zadaní prihlasovacích údajov) znova aktivovať, a to buď pomocou GRID karty, alebo v lekárni či pobočke. V súvislosti s obmedzením  osobného vybavovania  v pobočkách odporúčame v súčasnosti aktiváciu mobilnej aplikácie v lekárni. Zoznam lekární je v obrazovke alebo v  sekcii V mojom okolí.

Otázka:  Ako si mám aplikáciu aktivovať?

Odpoveď: Po stiahnutí aplikácie a vyplnení registračného formulára si do obrazovky prihlásenia zadáte svoje používateľské meno a heslo a vyberiete si spôsob aktivácie. Ak máte GRID kartu, zadáte požadovanú pozíciu. Ak GRID kartu nemáte, môžete si vybrať  aktiváciu v lekárni alebo pobočke. V súčasnej mimoriadnej situácii odporúčame aktiváciu mobilnej aplikácie v lekárni. Zoznam lekární je súčasťou obrazovky, alebo ho nájdete aj v  sekcii V mojom okolí. Zamestnanec lekárne vás pomocou občianskeho preukazu najskôr identifikuje a následne aplikáciu na základe čiarového kódu z jej obrazovky aktivuje.  Bezprostredne po aktivácii si musíte zvoliť 4-miestny PIN kód, ktorý budete používať na prihlasovanie do  aplikácie.

Otázka:  Pri registrácii som si nepožiadal o GRID kartu a teraz by som ju chcel. Ako mám postupovať?

Odpoveď: Pošlite nám svoje používateľské meno a adresu a my vám GRID kartu zašleme poštou do vlastných rúk.

Otázka:  Na čo slúži čiarový kód. Čo mám s ním robiť?

Odpoveď: Čiarový kód slúži na aktiváciu aplikácie v lekárni alebo pobočke. Zamestnancovi na jednom z týchto miest predložíte čiarový kód spolu s občianskym preukazom a on vám po identifikácii vašej osoby aplikáciu aktivuje. Aktuálne, z dôvodu obmedzenia osobného vybavovania klientov v pobočkách, odporúčame aktiváciu mobilnej aplikácie v lekárni.

Otázka: Vymenil som telefón, musím si aplikáciu znova aktivovať?

Odpoveď: Áno, po inštalácii aplikácie do nového telefónu je potrebné aplikáciu opätovne aktivovať. Môžete použiť GRID kartu alebo využiť aktiváciu v lekárni či pobočke. V súčasnosti z dôvodu obmedzenia osobného vybavovania klientov v pobočkách odporúčame aktiváciu mobilnej aplikácie v lekárni.

Otázka: Aplikácia mi oznamuje, že nemám správne zadané používateľské meno alebo heslo.

Odpoveď: Skontrolujte si, či ste správne zadali používateľské meno a heslo. Pripomíname, že používateľské meno musí mať minimálne 6 a maximálne 35 znakov, môže obsahovať len malé písmená bez diakritiky, číslice, bodku a zavináč (napr. antonin alebo treba použiť e-mailovú adresu). 

Heslo musí mať minimálne 8 a maximálne 20 znakov a obsahovať aspoň jedno veľké písmeno a jednu číslicu (napr. Antonin11). Ak potrebujete pomoc pri registrácii, pošlite e-mail na adresu mobilna.app@vszp.sk.

Otázka:  Aktivoval som si aplikáciu pre seba. Môžem aplikáciu aktivovať aj svojmu maloletému dieťaťu?

Odpoveď: Aplikáciu si môžu aktivovať poistenci VšZP starší ako 18 rokov. Kým vaše  dieťa dovŕši tento vek, môžete si ho pridať do svojho konta pomocou tlačidla Pridať dieťa a zadaním jeho rodného čísla.

Otázka:  Nie som už poistencom VšZP, môžem si napriek tomu aplikáciu aktivovať?

Odpoveď: Aplikácia je dostupná aj bývalým poistencom VšZP, ale len s obmedzenými funkciami. Nezobrazia sa vám už napríklad informácie o  vyšetreniach starších ako 12 mesiacov, vystavené recepty staršie ako 6 mesiacov a podobne. Môžete si však pridať do konta maloleté dieťa, ktorého ste zákonným zástupcom, poistené vo VšZP.

Otázka: Lekár mi predpísal lieky cez eRecept. Kde nájdem predpis?

Odpoveď: Lieky, ktoré ste si ešte nevybrali, uvidíte v sekcii Do lekárne pod menom vášho ošetrujúceho lekára.  Po výbere sa vám zobrazia aj v sekcii Moje zdravie.

Hore
Infolinka 0850 003 003

Váš prehliadač je zastaralý.

Aktualizujte si svoj prehliadač na najnovšiu verziu. Vďaka tejto aktualizácii si budete môcť prehliadať web stránku Všeobecnej zdravotnej poisťovne, ako aj všetky ďalšie web stránky, podstatne komfortnejšie a bez problémov s ich správnym zobrazením.

Pre inštaláciu niektorého z moderných prehliadačov si vyberte z nasledovnej ponuky:

Pokračovať bez aktualizácie
© 2005-2017 Všeobecná zdravotná poisťovňa, a. s. Stránky generuje redakčný systém WebJET spoločnosti InterWay, a. s.